Café de Download
Citaat van Freddytje op 27 februari 2011, 07:47Lol, kom er nu net pas achter dat YouTube van google is.
Ik las dat er op YouTube een online film dienst kwam waarvoor je voor een bepaald bedrag per maand onbeperkt films kan kijken. Leuk, maar niet voor mij
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Lol, kom er nu net pas achter dat YouTube van google is.
Ik las dat er op YouTube een online film dienst kwam waarvoor je voor een bepaald bedrag per maand onbeperkt films kan kijken. Leuk, maar niet voor mij
Citaat van Freddytje op 27 februari 2011, 09:08Ja klopt
in 2006 was t over genomen. Misschien wel gelezen maar niet onthouden? XD
Ja klopt in 2006 was t over genomen. Misschien wel gelezen maar niet onthouden? XD
Citaat van Demo op 27 februari 2011, 09:52Hmm ik loop denk ik ook wel heel ver achter
maar is even kijken op die site staan mooie dingetjes op O0
Hmm ik loop denk ik ook wel heel ver achter
maar is even kijken op die site staan mooie dingetjes op O0
Citaat van Marciej123 op 27 februari 2011, 15:30Gefeliciteerd maarten!
pfoe. psv 0 - 0 ajax.. ze speelde allebei wel goed alleen gun ik t psv toch meer..
Gefeliciteerd maarten!
pfoe. psv 0 - 0 ajax.. ze speelde allebei wel goed alleen gun ik t psv toch meer..
Citaat van William op 27 februari 2011, 15:42Wat een anti-held die kenneth perez he, zegt hij in de rust dat Psv heer en meester is. O0 Goedzo, blijven doorgaan als analist jonge!..
Wat een anti-held die kenneth perez he, zegt hij in de rust dat Psv heer en meester is. O0 Goedzo, blijven doorgaan als analist jonge!..
Citaat van Wous op 27 februari 2011, 23:34Is er trouwens al een rondje gedaan op dat Duken meer dan 100 miljoen pageviews heeft!?
Totaal aantal pageviews:100068567
Is er trouwens al een rondje gedaan op dat Duken meer dan 100 miljoen pageviews heeft!?
Totaal aantal pageviews:100068567