wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 684 of 2.047Volgende

De mailtjes die ik krijg van gesloten Usenet fora verwijzen naar Spotnet op google intikken, dan kom je eenmaal op DukeN uit he. Btw, er zijn grote usenet fora gesloten zoals (TwilightNZB)

EDIT:

Toevallig is BREIN vandaag bezig met het sluiten van al die fora.

Brein sucks balls.

Maar uhm.. spotnet = database van FTD?

Of zit ik helemaal verkeerd? Worden er op Spotnet al veel bestanden/spots/posts geplaatst?

meeste online record verbroken!

Meeste online vandaag: 633. Meeste online ooit: 633 (Vandaag om 19:58:25)  :o

Geweldig!! Eindelijk weer! Verklaard ook wel waarom de server het momenteel niet trekt ;)

Maar Spotnet heeft een decentrale database die op usenet staat. Hier staan ook de spots van FTD in.

Ok thnx duken.

Op zoek naar een andere host?  :P Je ging iig iets doen met chace en zooi ofzo. Lol, ik houd me er niet mee bezig. Ik houd al op, anders klinkt het zo newby. Proberen mee te lullen over iets waar je niet echt wat van weet :)

Maar best nice 633 :D  Ook een hoop leden erbij mede door OV Chipkaart. Gaat goed met DukeN.nl Gaat t ook al goed met de internationale duken? Anders ga ik me daar ook wel registreren, is ook goed voor mn engels :P

Ligt niet aan de host Freddy. Dit is komt door verkeerde configuratie van de site. Of te wel, in mijn eigen handen.

Gaat t ook al goed met de internationale duken? Anders ga ik me daar ook wel registreren, is ook goed voor mn engels :P

Helaas is het te druk op de host om beide websites in de lucht te houden, de internationale duken.nl is dus voorlopig even op offline gezet, ook waren hier een aantal kleine bugs in die nog opgelost dienen te worden.

http://www.kill-brein.com/

Twilightnzb is ook offline  :'(

Alles wat ik gebruikte om nzbs te vinden is offline FTD en Twilightnzb  :'(

Nu maar kijken naar spotnet al vind ik wat minder werken en ook iets minder stabiel...

Ben nu ook maar aan het wennen aan spotnet. Ftd , snik.

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Als je een search doet op twitter naar 'spotnet' dan krijg je allemaal twitter berichtjes van @nowonduken met topic over Spotnet :)

Ook wel goed voor de bezoekers hier op het forum

VorigePage 684 of 2.047Volgende