Café de Download
Citaat van Freddytje op 15 februari 2011, 07:33Wel lekker, eerste uur vrij. Half 9 op ipv half 8
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Wel lekker, eerste uur vrij. Half 9 op ipv half 8
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van William op 15 februari 2011, 10:29Ik zit op school, bezig met een opdracht om songteksten van Ede Staal op te zoeken en samenwatten waar het over gaat. Dit gaat nog tot 12.30 door, bah!
Ik zit op school, bezig met een opdracht om songteksten van Ede Staal op te zoeken en samenwatten waar het over gaat. Dit gaat nog tot 12.30 door, bah!
Citaat van Marciej123 op 15 februari 2011, 10:30Zo. Ik heb tussenuurtje
doe maar red bull!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Zo. Ik heb tussenuurtje doe maar red bull!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Zombymario op 15 februari 2011, 13:13Heb net ff 3 advertenties op marktplaats gezet. 2 voor RC wagentjes. En 1 voor een (lege) 3 liter Heineken fles.
Heb net ff 3 advertenties op marktplaats gezet. 2 voor RC wagentjes. En 1 voor een (lege) 3 liter Heineken fles.
Citaat van William op 15 februari 2011, 14:56Zometeen soort van sollicitatiegesprek bij restaurant. Schijnt best goed te verdienen met fooien enzo
Wel beginnen in de spoelkeuken natuurlijk
Zometeen soort van sollicitatiegesprek bij restaurant. Schijnt best goed te verdienen met fooien enzo Wel beginnen in de spoelkeuken natuurlijk
Citaat van William op 15 februari 2011, 17:20Spoelkeuken is het allerleukste hoor. Vaak redelijk hard werken zonder irritante mensen om je heen. Ik ben ook begonnen in de spoel, nu sta ik achter de bar en bedien ik. In de zomer wordt ik vaak verhuurt door een uitzendbureau, is ook wel lachen
Spoelkeuken is het allerleukste hoor. Vaak redelijk hard werken zonder irritante mensen om je heen. Ik ben ook begonnen in de spoel, nu sta ik achter de bar en bedien ik. In de zomer wordt ik vaak verhuurt door een uitzendbureau, is ook wel lachen
Citaat van William op 15 februari 2011, 19:05meeste online record verbroken!
Meeste online vandaag: 633. Meeste online ooit: 633 (Vandaag om 19:58:25)
meeste online record verbroken!
Meeste online vandaag: 633. Meeste online ooit: 633 (Vandaag om 19:58:25)