do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 677 of 2.047Volgende

Zo, is weer dik gezeik in Egypte. Mubarak heeft weer gezegd dat ie niet weggaat voor de volgende verkiezingen en de menigte wordt weer gek. Nu 2 groepen aan het lopen naar het gebouw van de staatstelevisie en het paleis.

Beetje jammer dat het nu al zo laat is, anders was ik nog even blijven kijken naar livestreams..

Goeiemorgen, ik was alweer vroeg wakker... :P Heb zojuist ubuntu geinstalleerd naast windows 7 als dual boot en  ik moet zeggen het werkt awesome :) Zit nu op 7 maar ik ga zo weer eens lekker kloten met ubuntu :P

Zo. Bijna naar mn oma. Daar wachten we op de familie om vervolgens afscheid te nemen van opa. Daarna de dienst, begraven en smiddags condoleren. Hopelijk staan we niet in de file richting rotterdam..

Grt

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

*gaap* heb niet kunnen slapen....

Jongens we moeten met het Keyword "spotnet" op google op nummer 1 komen. Nu staat die gare site boven me :P

Probeer in nieuwsberichten / forums etc te verwijzen naar onze spotnet! handleiding. Hiermee kunnen we weer op 1 komen O0

Ik zal eens kijken of ik wat mensen door kan sturen DukeN, Snelrennen moet eraf !! :P

Pfoe, begrafenis was wel wat vandaag zeg. Wel heel erg mooi! Tranen wel gelaten :'(

alleen jammer dat die gare site nog 1.5.2 aanbied :P

Dat ook....

Gewoon zoeken op Google naar "spotnet" en overal waar je kan reageren verwijzen naar duken.nl omdat de download daar ook direct te verkrijgen is en niet via zo een dropbox ding die veelal niet werkt. :s

Hahaha, snelrennen ik weet nog dat siebee die wou na maken.

iOS en misschien wel android, download de app; bep360

Dat is allemaal echt nice gemaakt!

Sent from my iPod touch using Tapatalk

VorigePage 677 of 2.047Volgende