do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 676 of 2.047Volgende

Lekker hoor MRScion!

Pff ik zou nu CP hebben, Maar hoef m niet te maken omdat ik heb kunnen leren, Verveel me kapot...

Iemand antivervelings-tips?

Vanmiddag voor het eerst vliegen! Lekker naar Oostenrijk op wintersport. Ik kan gewoon niet wachten tot we morgen gaan skiën.

Ik ben jaloers man, normaal ga ik ook elk jaar maar dit jaar een keer niet ):

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Wij gaan ook elk jaar. Dit jaar met vliegtuig wel spannend :)

Vliegtuig naar oostenrijk.. Je stijgt net op en je gaat alweer landen, maar je hebt wel mooi uitzicht op de bergen als het een beetje helder is (:

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Haha dat is niet echt ver nee :P

Heerlijk weekend gehad :D Zaterdagavond lekker uit geweest, zondag een brakke verjaardag voor de familie gehad. En komende zondag ben ik jarig!

Alvast gefeliciteerd maarten. Ik ben alweer vrolijk en blij aan het werk.

Ben steeds meer aan het nijgen voor die Koffie mok van Bart. De mokjes hier zijn te klein. ;)

Haha, heb net een bod van € 15,- incl verzendkosten gehad via Marktplaats, ben nog niet akkoord gegaan.

Net effe op gezocht, de verzendkosten komen op € 6,75.

Haha, heb net een bod van € 15,- incl verzendkosten gehad via Marktplaats, ben nog niet akkoord gegaan.

Ik heb net ook wat besteld op marktplaats. Wacht nu tot die binnen komt. Kan niet wachten  :)

Ik heb net ook wat besteld op marktplaats. Wacht nu tot die binnen komt. Kan niet wachten  :)

Wat heb je bestelt? :)

pff moet over een kwartier in de klaszitten...  :-[

Wat heb je bestelt? :)

Een Gameboy (zie ook ff het showen topic  ;) )

VorigePage 676 of 2.047Volgende