do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 662 of 2.047Volgende

-_-'

Maar waarom gaan ze nu ineens bezig met kleine NZB sites en niet met de grote torrentsites? Tja.. zolang ik kan downloaden/ testen voordat ik iets koop vind ik t best :)

Ze zijn al jaren bezig met het neerhalen van kleine websites, hebben ze ondertussen al rond de 600 van neer volgens mij.

Maar een grote site offline halen is niet zo even gedaan :)

Van die kleine sites wist ik niks af, blijkbaar gebruik ik dan alleen de grote sites :P

Nee tuurlijk is t niet makkelijk om een grote site neer te halen, maar als je lang bezig bent met rechtzaken enzo..  maar ja ik wil gewoon kunnen blijven doen wat ik nu doe :P. Zolang ftd en de nzb sites nog te gebruiken zijn vind ik t best :)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Google censureert piraterij: http://vl.am/0Lt

Google zet Android 3.0 online: http://vl.am/oN2

Even wat mooie nieuwtjes

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Grappig om te zien hoeveel "nieuwe" leden het OV topic trekt.

Ook leuk dat ik vanmiddag dat nieuwtje postte over het censureren van google van piraterij en dat het bericht nu op de duken nieuws pagina staat :)

Ook leuk dat ik vanmiddag dat nieuwtje postte over het censureren van google van piraterij en dat het bericht nu op de duken nieuws pagina staat :)

Ja, die berichten willen we natuurlijk plaatsen O0

Met lady bij de dierenarts (voor t jaarlijkse prikje)

3e8c8983-7817-5deb.jpg

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Wat is het vandaag koud zeg!! Pfff :(

pfoee.. inderdaad, is al wel weer even geleden dat het zo koud geweest is. Maargoed, ik heb mn nikehandschoentjes altijd bij :P

Dat Nike moet er dan ook echt weer bij hè, als of dat extra warm is :P

Morgen puppy ophalen :) foto's zou ik nog posten maar ik denk dat ik daar weinig tijd meer voor zal hebben, lol.

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

VorigePage 662 of 2.047Volgende