Café de Download
Citaat van IfElse op 25 januari 2011, 19:26**** **** ******** KUT BREIN!!! BREIN heeft zonet een NZB site waar ik moderator was offline moeten halen. Klote brein :S
**** **** ******** KUT BREIN!!! BREIN heeft zonet een NZB site waar ik moderator was offline moeten halen. Klote brein :S
Citaat van Freddytje op 25 januari 2011, 19:53Dat is inderdaad zeer kut
Was t een grote site? En welke site (mag je zeker niet vertellen ivm reclame?)
Dat is inderdaad zeer kut
Was t een grote site? En welke site (mag je zeker niet vertellen ivm reclame?)
Citaat van IfElse op 25 januari 2011, 20:01Ik zal maar niet gaan vertellen welke site... Tenzij DukeN vind dat het mag. Hij was pas nog gefuseerd met een andere NZB Site...
Ik zal maar niet gaan vertellen welke site... Tenzij DukeN vind dat het mag. Hij was pas nog gefuseerd met een andere NZB Site...
Citaat van IfElse op 25 januari 2011, 20:15Wij zijn waarschijnlijk door iemand verraden. Dat is ook niet bepaald fijn, zitten ze nu met hun eigen pas begonnen usenet forumpje...
Wij zijn waarschijnlijk door iemand verraden. Dat is ook niet bepaald fijn, zitten ze nu met hun eigen pas begonnen usenet forumpje...
Citaat van Freddytje op 25 januari 2011, 20:17
'
Maar waarom gaan ze nu ineens bezig met kleine NZB sites en niet met de grote torrentsites? Tja.. zolang ik kan downloaden/ testen voordat ik iets koop vind ik t best
'
Maar waarom gaan ze nu ineens bezig met kleine NZB sites en niet met de grote torrentsites? Tja.. zolang ik kan downloaden/ testen voordat ik iets koop vind ik t best
Citaat van DukeNPDA op 25 januari 2011, 20:45Ik zal maar niet gaan vertellen welke site... Tenzij DukeN vind dat het mag. Hij was pas nog gefuseerd met een andere NZB Site...
Plaats maar zonder volle link. Zoals d u k e n . N l
Ik ben zelf ook wel benieuwd .
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Ik zal maar niet gaan vertellen welke site... Tenzij DukeN vind dat het mag. Hij was pas nog gefuseerd met een andere NZB Site...
Plaats maar zonder volle link. Zoals d u k e n . N l
Ik ben zelf ook wel benieuwd .
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Rikkert. op 25 januari 2011, 21:12Das klote. Als brein FTD maar niet down haalt dan vind ik het goed
Haat aan ziggo!!
Het enigste wat nog niet helemaal werkt is het belangrijkste vind ik het internet draadloos gaat nog via oude provider... Kabel werkt nu niet meer op de pc >
dus geen COD online...
Zit nu al 5 uur te klooien om de kabel werkend te krijgen...
Das klote. Als brein FTD maar niet down haalt dan vind ik het goed
Haat aan ziggo!!
Het enigste wat nog niet helemaal werkt is het belangrijkste vind ik het internet draadloos gaat nog via oude provider... Kabel werkt nu niet meer op de pc > dus geen COD online...
Zit nu al 5 uur te klooien om de kabel werkend te krijgen...