Café de Download
Citaat van William op 6 januari 2011, 16:29Nope, was een heel verhaal aan het vertellen om die boete goed te praten, en dus ook tegelijk verklaring. Komt die na me verhaal aan. Heb je een verklaring hiervoor? -.-
Nope, was een heel verhaal aan het vertellen om die boete goed te praten, en dus ook tegelijk verklaring. Komt die na me verhaal aan. Heb je een verklaring hiervoor? -.-
Citaat van Freddytje op 6 januari 2011, 17:00Tja, sommige zijn niet heel slim :
Gelukkig ben ik nog nooit met politie in aanmerking gekomen. Ik ben ook zo'n brave jongen :duivel: :police:
Tja, sommige zijn niet heel slim : Gelukkig ben ik nog nooit met politie in aanmerking gekomen. Ik ben ook zo'n brave jongen :duivel: :police:
Citaat van IfElse op 6 januari 2011, 17:37Die boete is niet 20 euro dacht ik maar 24 of 23
Die 6 euro administratie kosten zijn ook ontzettend dom.
Die boete is niet 20 euro dacht ik maar 24 of 23 Die 6 euro administratie kosten zijn ook ontzettend dom.
Citaat van William op 6 januari 2011, 17:52ja, bij mij is het altijd dat ik binnendoor naar school fiets en daar komt bijna nooit politie. en mn licht werkte een keer niet toen de politie daar wel reed maar toen sprong mn lamp spontaan aan :geheim:
ja, bij mij is het altijd dat ik binnendoor naar school fiets en daar komt bijna nooit politie. en mn licht werkte een keer niet toen de politie daar wel reed maar toen sprong mn lamp spontaan aan :geheim:
Citaat van Marciej123 op 6 januari 2011, 21:32het beste is gewoon keihard wegrijden en dan kleine steegjes door ^-^ al 2 keer gelukt en geen 1 keer gepakt! ;D
het beste is gewoon keihard wegrijden en dan kleine steegjes door ^-^ al 2 keer gelukt en geen 1 keer gepakt! ;D