Café de Download
Citaat van William op 5 januari 2011, 21:18Wat een fik zeg daar, gelukkig dat ik in Brabant tegen Duitsland aan woon. Maar voor wat members hier kan dit toch best zorgelijk zijn als jullie morgen weer de deur uit moeten, is het niet?
Wat een fik zeg daar, gelukkig dat ik in Brabant tegen Duitsland aan woon. Maar voor wat members hier kan dit toch best zorgelijk zijn als jullie morgen weer de deur uit moeten, is het niet?
Citaat van Freddytje op 5 januari 2011, 22:18Vanavond schuimdeken dat het vuur in een keer zal doven maar wel een enorme rookwolk zal veroorzaken. Snachts willen ze het vuur onder controle hebben.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Vanavond schuimdeken dat het vuur in een keer zal doven maar wel een enorme rookwolk zal veroorzaken. Snachts willen ze het vuur onder controle hebben.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van Freddytje op 6 januari 2011, 15:19Angry birds op je PC?
Check FTD
Aantal bestanden : 2 bestanden
Bestandsnaam : Angry Birds 1.0 PC.rar t/m Angry Birds 1.0 PC.r00
Nieuwsgroep(en) : a.b.games
Angry birds op je PC?
Check FTD
Citaat van William op 6 januari 2011, 15:27Vuurvogels
Is zielig maar eigenlijk ook wel vet die vuurvogels
Maar mooie foto's ja
Ik weet niet of het een grap was, maar die oranje kleur van die vogels is alleen de oranje gloed van het vuur
Vuurvogels
Is zielig maar eigenlijk ook wel vet die vuurvogels
Maar mooie foto's ja
Ik weet niet of het een grap was, maar die oranje kleur van die vogels is alleen de oranje gloed van het vuur
Citaat van IfElse op 6 januari 2011, 15:39Angry birds op je PC?
Check FTD (wat een goede rijm.)
Angry Birds is er ook voor de PSP
Angry birds op je PC?
Check FTD (wat een goede rijm.)
Angry Birds is er ook voor de PSP
Citaat van William op 6 januari 2011, 15:54Damn, boete gehad vanochtend. Staan ze in een bushokje aan het fietspad op licht te controleren..
Goodbye 20 euro!
Damn, boete gehad vanochtend. Staan ze in een bushokje aan het fietspad op licht te controleren..
Goodbye 20 euro!
Citaat van Freddytje op 6 januari 2011, 16:00Moet je ook maar licht mee nemen
Ioffer seller een mailtje gestuurd waar mn oortjes blijven >
Moet je ook maar licht mee nemen
Ioffer seller een mailtje gestuurd waar mn oortjes blijven >
Citaat van William op 6 januari 2011, 16:04haha, had licht bij. Maar was opgegaan in m'n jaszak ofzo. Hij was in iedergeval op dat licht..
haha, had licht bij. Maar was opgegaan in m'n jaszak ofzo. Hij was in iedergeval op dat licht..