Café de Download
Citaat van Robin op 19 december 2010, 11:14Gooodver zeg, ik vannacht de stad in met maten. Echt zo super gezelig, zelden zo leuk gehad. Ik kom naar buiten, jaaaa hoor. BAM. Weet ik hoeveel tientallen CM sneeuw gevolg --> eerst een half uur doen over mijn fiets vinden. Vervolgens naar huis fietsen, wat dus niet lukte. Een stuk van 20 minuten deed ik nu ruim drie kwartier over omdat ik sommige stukken moesten lopen. Echt te ziek voor woorden gewoon!
Gooodver zeg, ik vannacht de stad in met maten. Echt zo super gezelig, zelden zo leuk gehad. Ik kom naar buiten, jaaaa hoor. BAM. Weet ik hoeveel tientallen CM sneeuw gevolg --> eerst een half uur doen over mijn fiets vinden. Vervolgens naar huis fietsen, wat dus niet lukte. Een stuk van 20 minuten deed ik nu ruim drie kwartier over omdat ik sommige stukken moesten lopen. Echt te ziek voor woorden gewoon!
Citaat van Freddytje op 19 december 2010, 11:49Wees blij dat je nog binnen 3 kwartier thuis was. Sommige hebben hun nacht, in de auto, en in de file doorgebracht
Wees blij dat je nog binnen 3 kwartier thuis was. Sommige hebben hun nacht, in de auto, en in de file doorgebracht
Citaat van William op 19 december 2010, 12:29En na Battlefield Play4Free (dat werkt echt niet) weer een beta bij mij op de pc. De nieuwe browser: RockMeIt.
Ik vind het tot nu toe niet heel vernieuwend ofzo.
Ik heb nu aan de linkerkant een balkje met mijn Facebook vrienden, hier kan ik mee chatten zonder dat ik op Facebook hoef te zijn. Aan de rechterkant een balkje met Facebook en Twitter, als ik hier op klik zie ik mijn Prikbord (Facebook) en mijn Timeline (Twitter). Ik kan hier nog wel nieuwe dingen opzetten, zal zo even kijken of ik nog wat sites weten met veel updates. Die nieuwe berichten en tweets krijg ik rechtsonderin als ze geplaatst zijn. Dan komen ze in een klein blokje dat lijkt op het blokje wat er komt als een vriend zich aanmeld op MSN.
Je kan je inschrijven voor de beta op: http://www.rockmelt.com/
En na Battlefield Play4Free (dat werkt echt niet) weer een beta bij mij op de pc. De nieuwe browser: RockMeIt.
Ik vind het tot nu toe niet heel vernieuwend ofzo.
Ik heb nu aan de linkerkant een balkje met mijn Facebook vrienden, hier kan ik mee chatten zonder dat ik op Facebook hoef te zijn. Aan de rechterkant een balkje met Facebook en Twitter, als ik hier op klik zie ik mijn Prikbord (Facebook) en mijn Timeline (Twitter). Ik kan hier nog wel nieuwe dingen opzetten, zal zo even kijken of ik nog wat sites weten met veel updates. Die nieuwe berichten en tweets krijg ik rechtsonderin als ze geplaatst zijn. Dan komen ze in een klein blokje dat lijkt op het blokje wat er komt als een vriend zich aanmeld op MSN.
Je kan je inschrijven voor de beta op: http://www.rockmelt.com/
Citaat van Marciej123 op 19 december 2010, 14:52Zo net lekker buiten gelopen en geklierd enzo:P Mooie foto's gemaakt ook!
Zo net lekker buiten gelopen en geklierd enzo:P Mooie foto's gemaakt ook!
Citaat van Erwin. op 19 december 2010, 15:09pfff sneeuwt alweer hier het gaat maar door, volgens buienradar blijft het nog tot in de nacht sneeuwen hiero.
pfff sneeuwt alweer hier het gaat maar door, volgens buienradar blijft het nog tot in de nacht sneeuwen hiero.
Citaat van Wous op 19 december 2010, 15:12Haha ja ik zie het
Iemand al bij KNMI.nl gekeken bij de temperatuur van dinsdag?
Min temperatuur -12/-8
Haha ja ik zie het
Iemand al bij KNMI.nl gekeken bij de temperatuur van dinsdag?
Min temperatuur -12/-8
Citaat van Erwin. op 19 december 2010, 15:14brrr veels te koud voor mij haha
dit is ook erg handig voor de mensen die de weg op moeten
brrr veels te koud voor mij haha
dit is ook erg handig voor de mensen die de weg op moeten