Café de Download
Citaat van Erwin. op 18 december 2010, 22:46nou ik woon dus in bergen op zoom:
wij hebben dus de volle laag gehad ligt veel sneeuw hier
nou ik woon dus in bergen op zoom:
wij hebben dus de volle laag gehad ligt veel sneeuw hier
Citaat van Wous op 18 december 2010, 22:48Nouja met weinig sneeuw kun je ook beter schaatsen wat ik morgen ga doen
Ijs is hier wel minimaal 5-10 cm XD
Nouja met weinig sneeuw kun je ook beter schaatsen wat ik morgen ga doen
Ijs is hier wel minimaal 5-10 cm XD
Citaat van DukeNPDA op 19 december 2010, 09:0225 cm! Pfft dat is echt echt berg. In hoorn vannacht een kleine cm of 4. T zijn wel mooie plaatjes.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
25 cm! Pfft dat is echt echt berg. In hoorn vannacht een kleine cm of 4. T zijn wel mooie plaatjes.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Freddytje op 19 december 2010, 09:5720-25 cm hier, en t blijft maar komen. Nu is t alleen droog en zal het wel weer gaan dooien waardoor we een vieze drab krijgen. Maarja als het dan weer gaat vriezen en sneeuwen.. Als het zo door gaat krijgen we volgend jaar sneeuwvrij
20-25 cm hier, en t blijft maar komen. Nu is t alleen droog en zal het wel weer gaan dooien waardoor we een vieze drab krijgen. Maarja als het dan weer gaat vriezen en sneeuwen.. Als het zo door gaat krijgen we volgend jaar sneeuwvrij
Citaat van Rikkert. op 19 december 2010, 10:35
Dat is veeel!
Bij ons is alles wel ondergesneeuw maar ik weet niet hoeveel cm inieder geval niet zoveel als bij jouw
Dat is veeel!
Bij ons is alles wel ondergesneeuw maar ik weet niet hoeveel cm inieder geval niet zoveel als bij jouw
Citaat van William op 19 december 2010, 10:37Heb jij even geluk we konden gister niet eens naar Purmerend om daar bier te drinken :'(
Heb jij even geluk we konden gister niet eens naar Purmerend om daar bier te drinken :'(
Citaat van Zombymario op 19 december 2010, 11:05Ben ziek, doe mij maar een lekker warm kopje thee. Hier ligt ook veel sneeuw en hoop dat ik snel weer beter ben zodat ik er ook nog kan van genieten.
Ben ziek, doe mij maar een lekker warm kopje thee. Hier ligt ook veel sneeuw en hoop dat ik snel weer beter ben zodat ik er ook nog kan van genieten.