Café de Download
Citaat van Zombymario op 22 november 2010, 21:08Fijn, heb net 2 uur zitten wachten tot ik een Wii spel binenn heb, is die incompleet en zit er geen PAR2 bij. Heb dus voor niks zitten wachten.
Ben morge wel lekker vrij dus ik kan zo een nieuwe downloaden.
Fijn, heb net 2 uur zitten wachten tot ik een Wii spel binenn heb, is die incompleet en zit er geen PAR2 bij. Heb dus voor niks zitten wachten. Ben morge wel lekker vrij dus ik kan zo een nieuwe downloaden.
Citaat van Zombymario op 23 november 2010, 10:23Dat is k*t welk spel was je aan het downloaden?
Donkey Kong Country Returns
Is een heel leuk spel en net uit in de V.S.
Dat is k*t welk spel was je aan het downloaden?
Donkey Kong Country Returns Is een heel leuk spel en net uit in de V.S.
Citaat van William op 23 november 2010, 16:24Als ik die filmpjes zie moet ik denken aan de oude donkey kong die ik had op de super nintendo :love:
Heeft iemand al james bond goldeneye op de WII gespeeld?
Als ik die filmpjes zie moet ik denken aan de oude donkey kong die ik had op de super nintendo :love:
Heeft iemand al james bond goldeneye op de WII gespeeld?
Citaat van William op 23 november 2010, 18:11Ja, ik bij een vriend. Alleen splitscreen gespeeld tegen elkaar, dus weet niet hoe het verhaal is. Ben zelf geen fan van de Wii, dus ik weet niet hoe het met andere shooters is, maar ik vond het richten heel frustrerend en het feit dat het omdraaien heel langzaam gaat.. Ik speel het dus niet meer.
Ja, ik bij een vriend. Alleen splitscreen gespeeld tegen elkaar, dus weet niet hoe het verhaal is. Ben zelf geen fan van de Wii, dus ik weet niet hoe het met andere shooters is, maar ik vond het richten heel frustrerend en het feit dat het omdraaien heel langzaam gaat.. Ik speel het dus niet meer.
Citaat van Duken op 23 november 2010, 19:15Goedeavond lieve leden!
Allemaal al de spoiler knop ontdekt?
Deze knop zit ergens bij je venster om te reageren..
Goedeavond lieve leden!
Allemaal al de spoiler knop ontdekt?
Deze knop zit ergens bij je venster om te reageren..
Citaat van Marciej123 op 23 november 2010, 21:35Heftig gaan we dus nu ff proberen
Joehoe!
Heftig gaan we dus nu ff proberen
Joehoe!