Café de Download
Citaat van William op 22 november 2010, 16:20Ja ik dus nu ook weer. Verotte is ook dat het altijd om die oude bakkies gaat. Nu weer zo een P4 2,4... echt het installeren en updaten duurt een eeuwigheid! :'(
Maar ja, dit is echt de laatste keer.....
join de club de geen die ik steeds moest doen is 4 a 5 jaar oud zat eerst wel 256mb ram in
@bart wat wil je er tegen doen
Ja ik dus nu ook weer. Verotte is ook dat het altijd om die oude bakkies gaat. Nu weer zo een P4 2,4... echt het installeren en updaten duurt een eeuwigheid! :'(
Maar ja, dit is echt de laatste keer.....
join de club de geen die ik steeds moest doen is 4 a 5 jaar oud zat eerst wel 256mb ram in
@bart wat wil je er tegen doen
Citaat van Zombymario op 22 november 2010, 17:44Ach Bart' wat maakt het uit? Verschil moet er toch zijn?
Want zo blijft de wereld draaien
Ach Bart' wat maakt het uit? Verschil moet er toch zijn?
Want zo blijft de wereld draaien
Citaat van Pctje op 22 november 2010, 17:56haha inderdaad verschil moet dr wezen.
Facking geniaal mn visjes zijn bang voor de slakjes in mn aquarium ???
En ben benieuwd misschien word mn contract verlengt vanavond.Khoop van wel
haha inderdaad verschil moet dr wezen.
Facking geniaal mn visjes zijn bang voor de slakjes in mn aquarium ???
En ben benieuwd misschien word mn contract verlengt vanavond.Khoop van wel
Citaat van Marciej123 op 22 november 2010, 18:08Good luck pc'tje! Waar werkte je ookal weer?
Good luck pc'tje! Waar werkte je ookal weer?
Citaat van Pctje op 22 november 2010, 20:50Bah ligt er niets in je postvak en bij iedereen wel >
Naja nu maar hopen dat ze me vergeten dan kan ik een vast contract eisen ^-^
Bij albertheyn, vakkenvullen.. Begin er nu wat te oud voor te worden maar et verdient gewoon goed dus dan hoor je mij echt niet klagen..
Bah ligt er niets in je postvak en bij iedereen wel >
Naja nu maar hopen dat ze me vergeten dan kan ik een vast contract eisen ^-^
Bij albertheyn, vakkenvullen.. Begin er nu wat te oud voor te worden maar et verdient gewoon goed dus dan hoor je mij echt niet klagen..
Citaat van Marciej123 op 22 november 2010, 20:52Haha okee collega
Wel balen! maarja. Als ze niks zeggen, Dan gewoon blijven werken
Haha okee collega
Wel balen! maarja. Als ze niks zeggen, Dan gewoon blijven werken