Café de Download
Citaat van William op 14 november 2010, 15:45Kaas lol dat zou ik niet eens eten joh o.o Jij kan zo mee doen aan Fear factor...
Sent from my X10i using Tapatalk
Af en toe moet je eens wat anders proberen ;D we hebben ook een keer pannenkoeken gebakken met fristi omdat de melk op was
Kaas lol dat zou ik niet eens eten joh o.o Jij kan zo mee doen aan Fear factor...
Af en toe moet je eens wat anders proberen ;D we hebben ook een keer pannenkoeken gebakken met fristi omdat de melk op was
Citaat van Tim. op 14 november 2010, 16:32Kaas lol dat zou ik niet eens eten joh o.o Jij kan zo mee doen aan Fear factor...
Als je gedronken hebt is alles lekker
Kaas lol dat zou ik niet eens eten joh o.o Jij kan zo mee doen aan Fear factor...
Als je gedronken hebt is alles lekker
Citaat van William op 14 november 2010, 18:18Dat is een shoarma zaak ik in purmerend de pizza is daar zo vet dat je die eerst aan de waslijn moet hangen zodat hij kan uitdruipen
Dat is een shoarma zaak ik in purmerend de pizza is daar zo vet dat je die eerst aan de waslijn moet hangen zodat hij kan uitdruipen
Citaat van Duken op 14 november 2010, 18:25Zeer onsportief van Alonso wat die deed. Slaat nergens op hij heeft gewoon verloren gaat die zijn voorganger de schuld geven. Ik gun het Vettel van harte, de jongste formule 1 kampioen ooit pfoe. Was een spannend einde.
Yep vond ik ook. Wat een prutser, hij kan ze bak er toch zelf niet voorbij knallen? Race was idd erg spannend door de pit stops maar ik miste wel wat crashes hoor
En petje af voor Vettel
Zeer onsportief van Alonso wat die deed. Slaat nergens op hij heeft gewoon verloren gaat die zijn voorganger de schuld geven. Ik gun het Vettel van harte, de jongste formule 1 kampioen ooit pfoe. Was een spannend einde.
Yep vond ik ook. Wat een prutser, hij kan ze bak er toch zelf niet voorbij knallen? Race was idd erg spannend door de pit stops maar ik miste wel wat crashes hoor
En petje af voor Vettel
Citaat van William op 14 november 2010, 18:26haha, wij hebben we een paar goede doner/shoarma tenten in t centrum maar die zijn weer belachelijk duur. :S
haha, wij hebben we een paar goede doner/shoarma tenten in t centrum maar die zijn weer belachelijk duur. :S
Citaat van William op 14 november 2010, 18:36Hoe duur zijn die dan? Bij ons in purmerend ben je meestal iets van 5 a 7€ kwijt voor een broodje shoarma
Hoe duur zijn die dan? Bij ons in purmerend ben je meestal iets van 5 a 7€ kwijt voor een broodje shoarma