do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 579 of 2.047Volgende

Kaas lol dat zou ik niet eens eten joh o.o Jij kan zo mee doen aan Fear factor...

Sent from my X10i using Tapatalk

Af en toe moet je eens wat anders proberen  ;D we hebben ook een keer pannenkoeken gebakken met fristi omdat de melk op was

Kaas lol dat zou ik niet eens eten joh o.o Jij kan zo mee doen aan Fear factor...

Sent from my X10i using Tapatalk

Af en toe moet je eens wat anders proberen  ;D we hebben ook een keer pannenkoeken gebakken met fristi omdat de melk op was

Als je gedronken hebt is alles lekker

Niet alles de pizza van ararat is zelfs vies als je dronken ben  :ziek2:

ararat?

Dat is een shoarma zaak ik in purmerend de pizza is daar zo vet dat je die eerst aan de waslijn moet hangen zodat hij kan uitdruipen

hebben ze een achtertuin dan met waslijn?

Zeer onsportief van Alonso wat die deed. Slaat nergens op hij heeft gewoon verloren gaat die zijn voorganger de schuld geven. Ik gun het Vettel van harte, de jongste formule 1 kampioen ooit pfoe. Was een spannend einde.

Yep vond ik ook. Wat een prutser, hij kan ze bak er toch zelf niet voorbij knallen? Race was idd erg spannend door de pit stops maar ik miste wel wat crashes hoor ;)

En petje af voor Vettel

@bart Helaas niet misschien dat de pizza er dan wel lekker is  :-[

haha, wij hebben we een paar goede doner/shoarma tenten in t centrum maar die zijn weer belachelijk duur. :S

Hoe duur zijn die dan? Bij ons in purmerend ben je meestal iets van 5 a 7€ kwijt voor een broodje shoarma

VorigePage 579 of 2.047Volgende