Café de Download
Citaat van Marciej123 op 13 november 2010, 22:03Doe mij maar een biertje barman.
Heb ik wel zin in op de bank nu
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Doe mij maar een biertje barman.
Heb ik wel zin in op de bank nu
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van William op 14 november 2010, 02:24Ik heb net een tosti gemaakt met, kaas, sambal, unox rookworst en ketchup en dat is toch lekker :dans2: Om 1 of andere reden bedenk ik altijd zulke dingen als ik honger heb en drank op heb :-[
Ik heb net een tosti gemaakt met, kaas, sambal, unox rookworst en ketchup en dat is toch lekker :dans2: Om 1 of andere reden bedenk ik altijd zulke dingen als ik honger heb en drank op heb :-[
Citaat van William op 14 november 2010, 09:13Ik denk beide ;D waar ik naar toe was hadden ze geen shoarma zaak in de buurt :'( en rookworst was het enige wat we aan vlees hadden liggen in de koelkast
Ik denk beide ;D waar ik naar toe was hadden ze geen shoarma zaak in de buurt :'( en rookworst was het enige wat we aan vlees hadden liggen in de koelkast
Citaat van IfElse op 14 november 2010, 10:04Kaas lol dat zou ik niet eens eten joh o.o Jij kan zo mee doen aan Fear factor...
Sent from my X10i using Tapatalk
Kaas lol dat zou ik niet eens eten joh o.o Jij kan zo mee doen aan Fear factor...
Sent from my X10i using Tapatalk
Citaat van Heisenberg op 14 november 2010, 15:36Zeer onsportief van Alonso wat die deed. Slaat nergens op hij heeft gewoon verloren gaat die zijn voorganger de schuld geven. Ik gun het Vettel van harte, de jongste formule 1 kampioen ooit pfoe. Was een spannend einde.
Zeer onsportief van Alonso wat die deed. Slaat nergens op hij heeft gewoon verloren gaat die zijn voorganger de schuld geven. Ik gun het Vettel van harte, de jongste formule 1 kampioen ooit pfoe. Was een spannend einde.