Café de Download
Citaat van Zombymario op 6 november 2010, 14:59Maar je kan hem nog altijd gewoon op Youtube kijken. Heb nog een spel gevonden en dat is echt uitgekomen maar je moet het maar zien wat ik zou het nooit kopen:
Maar je kan hem nog altijd gewoon op Youtube kijken. Heb nog een spel gevonden en dat is echt uitgekomen maar je moet het maar zien wat ik zou het nooit kopen:
Citaat van DukeNPDA op 6 november 2010, 15:07Zal straks even kijken. Ben benieuwd mario.
Loop nu buiten met me hondje
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Zal straks even kijken. Ben benieuwd mario.
Loop nu buiten met me hondje
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van IfElse op 6 november 2010, 20:42Geen slechte foto duken!
Post samenvoeging: november 06, 2010, 22:12:20
Deze moet ik ff kwijt
Jake was dying. His wife sat at the bedside. He looked up and said weakly: ''I have something I must confess.'' ''There is no need to,'' his wife replied. No, he insisted, I want to die in peace. I slept with your sister, your best friend, her best friend and your mother. I know, she replied. Now just rest and let the poison work.
Geen slechte foto duken!
Post samenvoeging: november 06, 2010, 22:12:20
Deze moet ik ff kwijt
Jake was dying. His wife sat at the bedside. He looked up and said weakly: ''I have something I must confess.'' ''There is no need to,'' his wife replied. No, he insisted, I want to die in peace. I slept with your sister, your best friend, her best friend and your mother. I know, she replied. Now just rest and let the poison work.
Citaat van Duken op 7 november 2010, 12:11Lol, lekkere grap is dat.
Maar die foto is gemaakt met de geweldige camera functie van de Desire. Dat ding schiet inderdaad wel nette foto's voor tussendoor.
Om 16.10 de start van F1 heren en dames!! Zijn we er klaar voor.
Viel me trouwens op dat we nog nooit een F1 topic hebben gehad. Hebben we kijkers tussen de bezoekers?
Lol, lekkere grap is dat.
Maar die foto is gemaakt met de geweldige camera functie van de Desire. Dat ding schiet inderdaad wel nette foto's voor tussendoor.
Viel me trouwens op dat we nog nooit een F1 topic hebben gehad. Hebben we kijkers tussen de bezoekers?
Citaat van William op 7 november 2010, 12:35Als ik kijk vind ik het wel leuk om te zien, maar ik heb nooit het geduld om 1,5 uur ofzo te blijven zitten.. 1 voordeel: F1 2010 wordt er leuker door om te spelen en andersom
Als ik kijk vind ik het wel leuk om te zien, maar ik heb nooit het geduld om 1,5 uur ofzo te blijven zitten.. 1 voordeel: F1 2010 wordt er leuker door om te spelen en andersom
Citaat van Pctje op 7 november 2010, 13:44Maar je kan hem nog altijd gewoon op Youtube kijken. Heb nog een spel gevonden en dat is echt uitgekomen maar je moet het maar zien wat ik zou het nooit kopen:
haha ja klopt.
Ikhad hierover ook een keer een filmpje gezien bij gamekings.
Maar je kan hem nog altijd gewoon op Youtube kijken. Heb nog een spel gevonden en dat is echt uitgekomen maar je moet het maar zien wat ik zou het nooit kopen:
haha ja klopt.
Ikhad hierover ook een keer een filmpje gezien bij gamekings.
Citaat van William op 7 november 2010, 13:57Heb vandaag voor het eerst sinds 6 weken weer motor gereden
het voelt zo goed om die 12000 toeren onder je kont te horen brullen
Heb vandaag voor het eerst sinds 6 weken weer motor gereden het voelt zo goed om die 12000 toeren onder je kont te horen brullen
Citaat van Pctje op 7 november 2010, 14:03Lol, lekkere grap is dat.
Jazeker! Ik vind et altijd mooi om te kijken
Lol, lekkere grap is dat.
Jazeker! Ik vind et altijd mooi om te kijken