Café de Download
Citaat van William op 1 november 2010, 20:55Woow ik ben jaloers zo een snelle wil ik ook wel
Je kan net zo goed je telefoon gebruiken dan
Woow ik ben jaloers zo een snelle wil ik ook wel
Je kan net zo goed je telefoon gebruiken dan
Citaat van Pctje op 1 november 2010, 21:06De CHE, die zit naast het ROC a12.
de oude kerkweg. weet niet of je weet waar dat zit?
Ja dat weet ik wel.
Ik zit op ROC a12. Alleen dan aan de bovenbuurtweg kant. En niet aan de CHE kant.
Maaar ik ben van opleiding geswitched dus heb wel aan die kant gezeten.
Dus weet wel precies hoe en wat.
Das nog eens dichterbij dan je denkt!
De CHE, die zit naast het ROC a12.
de oude kerkweg. weet niet of je weet waar dat zit?
Ja dat weet ik wel.
Ik zit op ROC a12. Alleen dan aan de bovenbuurtweg kant. En niet aan de CHE kant.
Maaar ik ben van opleiding geswitched dus heb wel aan die kant gezeten.
Dus weet wel precies hoe en wat.
Das nog eens dichterbij dan je denkt!
Citaat van svenholtman op 1 november 2010, 21:20leuk om te horen. heb op het roc wel eens een onderzoek gehouden over het imago van de CHE. wat een drama was dat: 'is dat een school dan? geen idee, CHE wat is dat dan weer? en het zit nog geen 50 mtr van elkaar af haha.
en ze denken altijd meteen aan hele dagen bidden en vrouwen met alleen maar rokjes
heeeeeeel erg overdreven allemaal
leuk om te horen. heb op het roc wel eens een onderzoek gehouden over het imago van de CHE. wat een drama was dat: 'is dat een school dan? geen idee, CHE wat is dat dan weer? en het zit nog geen 50 mtr van elkaar af haha.
en ze denken altijd meteen aan hele dagen bidden en vrouwen met alleen maar rokjes heeeeeeel erg overdreven allemaal
Citaat van Duken op 2 november 2010, 06:39Gisteren wel zo een brakke film gekeken..
The American...
Mooie scenes maar er gebeurt niks...gewoon in de volledige twee 2 uur twee actie scenes van zo een 5 minuten... echt... zo bizar?!
Gisteren wel zo een brakke film gekeken..
The American...
Mooie scenes maar er gebeurt niks...gewoon in de volledige twee 2 uur twee actie scenes van zo een 5 minuten... echt... zo bizar?!
Citaat van Pctje op 2 november 2010, 06:40ja ik weet het. haha
Maar volgens mij zitten er op het roc ook meer buitenlanders dan nederlanders..
En ik ben niet zo dom hoor
ik weet wel hoe en wat et werkt op de che
ja ik weet het. haha
Maar volgens mij zitten er op het roc ook meer buitenlanders dan nederlanders..
En ik ben niet zo dom hoor
ik weet wel hoe en wat et werkt op de che
Citaat van Rikkert. op 2 november 2010, 07:14Mag vandaag thuis blijven
vervelende is dat ik wel buikpijn heb
dus vandaag de hele dag ff op de bank liggen tv te kijken.
Mag vandaag thuis blijven vervelende is dat ik wel buikpijn heb
dus vandaag de hele dag ff op de bank liggen tv te kijken.
Citaat van Zombymario op 6 november 2010, 14:11Iemand ooit afgevraagd wat het slechtste spel ooit was?
Is zelfs zo erg gegaan dat het een crash van de industrie van games veroorzaakte in 1983.
Iemand ooit afgevraagd wat het slechtste spel ooit was?
Is zelfs zo erg gegaan dat het een crash van de industrie van games veroorzaakte in 1983.