Café de Download
Citaat van Duken op 1 september 2010, 17:49Poeh! Wat een drukke dag op me werk weer. Maar vrijdag lekker vrij en dan de hele dag met wat vrienden gamen. Iedereen zijn xbox mee dus lekker de hele dag / nacht lannen! Ik kan nu al niet wachten.
Poeh! Wat een drukke dag op me werk weer. Maar vrijdag lekker vrij en dan de hele dag met wat vrienden gamen. Iedereen zijn xbox mee dus lekker de hele dag / nacht lannen! Ik kan nu al niet wachten.
Citaat van William op 1 september 2010, 19:16Gezellig man!
Ik heb zaterdag barbecue feest hier voor famillie/vrienden, zondag Walibi met 3 maten en maandag ben ik jarig
Morgen begin ik met me stage bij computerwinkel hier in de buurt, vorig jaar liep ik daar ook stage en het was echt leuk.
Aardige collega's en je kan er wel mee auwehoeren haha.
Nu al overal zin in
Gezellig man!
Ik heb zaterdag barbecue feest hier voor famillie/vrienden, zondag Walibi met 3 maten en maandag ben ik jarig Morgen begin ik met me stage bij computerwinkel hier in de buurt, vorig jaar liep ik daar ook stage en het was echt leuk.
Aardige collega's en je kan er wel mee auwehoeren haha.
Nu al overal zin in
Citaat van Demo op 2 september 2010, 14:26gisteravond in de chat:
jeroen geeft toe dat ie vreemd is ^^
nja, pc is geïnstalleerd enzo, harde schijf nummer 2(die van 2tb dus) doet het niet, zal eens zien zo hoe dat komt...(btw, zit nou nog op me oude pc)
gisteravond in de chat:
jeroen geeft toe dat ie vreemd is ^^
nja, pc is geïnstalleerd enzo, harde schijf nummer 2(die van 2tb dus) doet het niet, zal eens zien zo hoe dat komt...(btw, zit nou nog op me oude pc)
Citaat van Marciej123 op 2 september 2010, 14:36LOL
Btw hoe doe je dat met die kleurtjes?
LOL
Citaat van Demo op 2 september 2010, 15:04LOL
EERSTE BERICHT VAN M'N NIEUWE PC!
en bedoel je daarmee van het chatscherm zelf of van de letters?
LOL
EERSTE BERICHT VAN M'N NIEUWE PC!
en bedoel je daarmee van het chatscherm zelf of van de letters?
Citaat van Marciej123 op 3 september 2010, 14:23gewoon de rand om je Browser heen
gewoon de rand om je Browser heen
Citaat van Demo op 3 september 2010, 14:55oh lol, ga bij vista dan op je bureaublad, rechts klikken, en dan knop helemaal onderaan, daar kan je kleuren enzo veranderen
oh lol, ga bij vista dan op je bureaublad, rechts klikken, en dan knop helemaal onderaan, daar kan je kleuren enzo veranderen
Citaat van Zombymario op 3 september 2010, 20:18Zit net dit spel te spelen: http://shock-value.deviantart.com/#/d6ma8m
Is wel grappig als je ff iemand wilt martelen.
Zit net dit spel te spelen: http://shock-value.deviantart.com/#/d6ma8m
Is wel grappig als je ff iemand wilt martelen.
Citaat van William op 4 september 2010, 09:11Ik had gister&vandaag een feestje. Ben nu iets meer dan 27 uur wakker, maar wil liever niet slapen omdat ik dan denk dat ik me bioritme naar de klote help.
Bij dat feestje hadden we ook een vuurkorf en toen rond 5 uur/half 6 hadden we een vol blikje energy erop gelegd. Hadden we op een gegeven moment voor elkaar gekregen een ruisende vlam in de vuurkorf te krijgen. Maar wij dachten dat het blikje al open was gegaan, dus geen explosie zoals verwacht. Zegt iemand op dat feest die er net aan kwam lopen: Gaat dat ding zo niet ontploffen? Ik: Nee, dat is gewoon een ruisende vlam. Op dat moment: BOEM! Toen had men vriendin haar halve gezicht onder de as en een stukje gloeiend hout ertegen. Gelukkig viel het later allemaal wel mee, maar wel geschrokken.
Post samenvoeging: september 04, 2010, 11:12:07
En ik heb het gevoel dat het nu al middag is, maar het is pas 11:00 -.-
Ik had gister&vandaag een feestje. Ben nu iets meer dan 27 uur wakker, maar wil liever niet slapen omdat ik dan denk dat ik me bioritme naar de klote help.
Bij dat feestje hadden we ook een vuurkorf en toen rond 5 uur/half 6 hadden we een vol blikje energy erop gelegd. Hadden we op een gegeven moment voor elkaar gekregen een ruisende vlam in de vuurkorf te krijgen. Maar wij dachten dat het blikje al open was gegaan, dus geen explosie zoals verwacht. Zegt iemand op dat feest die er net aan kwam lopen: Gaat dat ding zo niet ontploffen? Ik: Nee, dat is gewoon een ruisende vlam. Op dat moment: BOEM! Toen had men vriendin haar halve gezicht onder de as en een stukje gloeiend hout ertegen. Gelukkig viel het later allemaal wel mee, maar wel geschrokken.
Post samenvoeging: september 04, 2010, 11:12:07
En ik heb het gevoel dat het nu al middag is, maar het is pas 11:00 -.-