vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 538 of 2.047Volgende

ach ik geloof niet in die bullcrap haha.

Komt vast allemaal wel weer goed  O0

Poeh! Wat een drukke dag op me werk weer. Maar vrijdag lekker vrij en dan de hele dag met wat vrienden gamen. Iedereen zijn xbox mee dus lekker de hele dag / nacht lannen! Ik kan nu al niet wachten.

Gezellig man! :P

Ik heb zaterdag barbecue feest hier voor famillie/vrienden, zondag Walibi met 3 maten en maandag ben ik jarig :D Morgen begin ik met me stage bij computerwinkel hier in de buurt, vorig jaar liep ik daar ook stage en het was echt leuk. :P Aardige collega's en je kan er wel mee auwehoeren haha. :P

Nu al overal zin in :D

gisteravond in de chat:

wtfuqv.jpg

jeroen geeft toe dat ie vreemd is ^^

nja, pc is geïnstalleerd enzo, harde schijf nummer 2(die van 2tb dus) doet het niet, zal eens zien zo hoe dat komt...(btw, zit nou nog op me oude pc)

LOL :P

Btw hoe doe je dat met die kleurtjes? :D

LOL :P

Btw hoe doe je dat met die kleurtjes? :D

EERSTE BERICHT VAN M'N NIEUWE PC! :D

en bedoel je daarmee van het chatscherm zelf of van de letters?

gewoon de rand om je Browser heen :P

oh lol, ga bij vista dan op je bureaublad, rechts klikken, en dan knop helemaal onderaan, daar kan je kleuren enzo veranderen :)

Zit net dit spel te spelen: http://shock-value.deviantart.com/#/d6ma8m

Is wel grappig als je ff iemand wilt martelen.  8)

Ik had gister&vandaag een feestje. Ben nu iets meer dan 27 uur wakker, maar wil liever niet slapen omdat ik dan denk dat ik me bioritme naar de klote help.

Bij dat feestje hadden we ook een vuurkorf en toen rond 5 uur/half 6 hadden we een vol blikje energy erop gelegd. Hadden we op een gegeven moment voor elkaar gekregen een ruisende vlam in de vuurkorf te krijgen. Maar wij dachten dat het blikje al open was gegaan, dus geen explosie zoals verwacht. Zegt iemand op dat feest die er net aan kwam lopen: Gaat dat ding zo niet ontploffen? Ik: Nee, dat is gewoon een ruisende vlam. Op dat moment: BOEM! Toen had men vriendin haar halve gezicht onder de as en een stukje gloeiend hout ertegen. Gelukkig viel het later allemaal wel mee, maar wel geschrokken.

Post samenvoeging: september 04, 2010, 11:12:07

En ik heb het gevoel dat het nu al middag is, maar het is pas 11:00 -.-

VorigePage 538 of 2.047Volgende