Café de Download
Citaat van Demo op 31 augustus 2010, 21:18hm,, beetje stil hier,, zelfs de barman is pissen XD XD
hehe
en @pctje: je hebt wel veel ongeluk zeg :S eerst je pc, daarna RDR...
hm,, beetje stil hier,, zelfs de barman is pissen XD XD
hehe
en @pctje: je hebt wel veel ongeluk zeg :S eerst je pc, daarna RDR...
Citaat van Pctje op 31 augustus 2010, 21:37ja godver, echt alles gaat naar de klote hier, en hoe et kan kzal et me god niet weten. mn horloge ook op de stenen gevallen omdat iemand er tegen aan liep en toen viel ie. alles gaat ook tegelijk x.x
ja godver, echt alles gaat naar de klote hier, en hoe et kan kzal et me god niet weten. mn horloge ook op de stenen gevallen omdat iemand er tegen aan liep en toen viel ie. alles gaat ook tegelijk x.x
Citaat van Demo op 31 augustus 2010, 21:39ja godver, echt alles gaat naar de klote hier, en hoe et kan kzal et me god niet weten. mn horloge ook op de stenen gevallen omdat iemand er tegen aan liep en toen viel ie. alles gaat ook tegelijk x.x
nja ik ben m'n horloge kwijtgeraakt in frankrijk 😐 Kom anders ff in de chat ^^
ja godver, echt alles gaat naar de klote hier, en hoe et kan kzal et me god niet weten. mn horloge ook op de stenen gevallen omdat iemand er tegen aan liep en toen viel ie. alles gaat ook tegelijk x.x
nja ik ben m'n horloge kwijtgeraakt in frankrijk 😐 Kom anders ff in de chat ^^
Citaat van Marciej123 op 31 augustus 2010, 21:40Pctje je begint wel een beetje de pechvogel te worden he? :- Goodluck!
Pctje je begint wel een beetje de pechvogel te worden he? :- Goodluck!
Citaat van Marciej123 op 31 augustus 2010, 21:47maar scherven brengen toch geluk..
maar scherven brengen toch geluk..
Citaat van Marciej123 op 1 september 2010, 07:05wat is dit dan.. :
wat is dit dan.. :
Citaat van William op 1 september 2010, 07:13Maar als je een spiegel breekt krijg je een aantal jaar ongeluk, ik weet niet hoeveel jaar. Wat een onzin is het toch eigenlijk.
Maar als je een spiegel breekt krijg je een aantal jaar ongeluk, ik weet niet hoeveel jaar. Wat een onzin is het toch eigenlijk.
Citaat van Marciej123 op 1 september 2010, 07:19oh ik dacht dat dat net als scherven brengen geluk was
nja Succes Pctje!
oh ik dacht dat dat net als scherven brengen geluk was nja Succes Pctje!