Café de Download
Citaat van IfElse op 26 augustus 2010, 15:53Hahaha geweldig! Welke gek heeft er ook zo een nickname! ;D
Die gek is bekend op dit forum lijkt mij.
Hahaha geweldig! Welke gek heeft er ook zo een nickname! ;D
Die gek is bekend op dit forum lijkt mij.
Citaat van Robin op 26 augustus 2010, 16:09Nigel, waarom heb jij twee accounts? Is niet echt de bedoeling, wat mij betreft bannen we er een. Ik overleg even met de mods.
Nigel, waarom heb jij twee accounts? Is niet echt de bedoeling, wat mij betreft bannen we er een. Ik overleg even met de mods.
Citaat van William op 26 augustus 2010, 17:05Inderdaad een mooi gebaar DukeN, met het geld wat je ze gegeven hebt kunnen ze wel wat hoop ik!
Inderdaad een mooi gebaar DukeN, met het geld wat je ze gegeven hebt kunnen ze wel wat hoop ik!
Citaat van Duken op 26 augustus 2010, 18:14Inderdaad een mooi gebaar DukeN, met het geld wat je ze gegeven hebt kunnen ze wel wat hoop ik!
Bedankt! Een maat van me heeft het opgezet. Ik heb hem her en der geholpen. Laten we hopen dat er op 555 genoeg binnen komt.
Inderdaad een mooi gebaar DukeN, met het geld wat je ze gegeven hebt kunnen ze wel wat hoop ik!
Bedankt! Een maat van me heeft het opgezet. Ik heb hem her en der geholpen. Laten we hopen dat er op 555 genoeg binnen komt.
Citaat van William op 28 augustus 2010, 17:01Heb ik me telefoon weer terug na dat hij kapot was gegaan is hij weer kapot :s Wat zijn telefoons van tegenwoordig ook rotzooi :stank:
Heb ik me telefoon weer terug na dat hij kapot was gegaan is hij weer kapot :s Wat zijn telefoons van tegenwoordig ook rotzooi :stank:
Citaat van William op 28 augustus 2010, 17:23je gaat er niet zorgvuldig genoeg mee om of het is toeval of je hebt gewoon een bagger toestel uitgekozen
Ik heb al een tijdje een HTC Legend, nooit problemen mee gehad, t is ook gewoon een goed toestel
je gaat er niet zorgvuldig genoeg mee om of het is toeval of je hebt gewoon een bagger toestel uitgekozen
Ik heb al een tijdje een HTC Legend, nooit problemen mee gehad, t is ook gewoon een goed toestel