Café de Download
Citaat van William op 24 augustus 2010, 15:25Fijn, startte vanmorgen me PS3 op, 3 keer raden wat ik had... Yellow light of death. *schrikmoment*. Deed hem even uit, zette hem weer aan en toen deed hij het wel gewooon. Pff dat was echt even schrikken, hopen dat ik het niet weer krijg en dat me PS3 nog een beetje stabiel is....
Fijn, startte vanmorgen me PS3 op, 3 keer raden wat ik had... Yellow light of death. *schrikmoment*. Deed hem even uit, zette hem weer aan en toen deed hij het wel gewooon. Pff dat was echt even schrikken, hopen dat ik het niet weer krijg en dat me PS3 nog een beetje stabiel is....
Citaat van William op 24 augustus 2010, 17:54Bij een ps3 en de nieuwste xboxen hoef je niet eens bang te zijn, want die gaan niet zomaar kapot.
Bij een ps3 en de nieuwste xboxen hoef je niet eens bang te zijn, want die gaan niet zomaar kapot.
Citaat van William op 24 augustus 2010, 22:42Nouja ik heb de ps3 slim net gekocht toen hij op de markt was, maar weet niet of dat wat uit maakt?
Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Nouja ik heb de ps3 slim net gekocht toen hij op de markt was, maar weet niet of dat wat uit maakt?
Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Citaat van Farid. op 25 augustus 2010, 11:30Fijn, startte vanmorgen me PS3 op, 3 keer raden wat ik had... Yellow light of death. *schrikmoment*. Deed hem even uit, zette hem weer aan en toen deed hij het wel gewooon. Pff dat was echt even schrikken, hopen dat ik het niet weer krijg en dat me PS3 nog een beetje stabiel is....
Haha, wat een na-aper is Sony toch met hun Yellow light of death :geheim:
Volgens mij het je 2 jaar garantie op de PS3... Ik weet niet wanneer de ps3 uitkwam.
Fijn, startte vanmorgen me PS3 op, 3 keer raden wat ik had... Yellow light of death. *schrikmoment*. Deed hem even uit, zette hem weer aan en toen deed hij het wel gewooon. Pff dat was echt even schrikken, hopen dat ik het niet weer krijg en dat me PS3 nog een beetje stabiel is....
Volgens mij het je 2 jaar garantie op de PS3... Ik weet niet wanneer de ps3 uitkwam.
Citaat van William op 25 augustus 2010, 20:59Fijn, startte vanmorgen me PS3 op, 3 keer raden wat ik had... Yellow light of death. *schrikmoment*. Deed hem even uit, zette hem weer aan en toen deed hij het wel gewooon. Pff dat was echt even schrikken, hopen dat ik het niet weer krijg en dat me PS3 nog een beetje stabiel is....
Hoezo na-apers? die namen hebben mensen zelf bedacht en Sony nor Microsoft heeft zo iets bedacht
Hoezo na-apers? die namen hebben mensen zelf bedacht en Sony nor Microsoft heeft zo iets bedacht
Citaat van Farid. op 26 augustus 2010, 12:39Ik wist niet dat ik tegenwoordig in een banaan woon :s
Het regent hier echt niet normaal de hele dag... :-[
Ik wist niet dat ik tegenwoordig in een banaan woon :s
Citaat van IfElse op 26 augustus 2010, 14:00Ik wist niet dat ik tegenwoordig in een banaan woon :s
Oh, die persoon Banaan ken ik
Ik wist niet dat ik tegenwoordig in een banaan woon :s
Oh, die persoon Banaan ken ik