do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 532 of 2.047Volgende

Fijn, startte vanmorgen me PS3 op, 3 keer raden wat ik had... Yellow light of death. *schrikmoment*. Deed hem even uit, zette hem weer aan en toen deed hij het wel gewooon. Pff dat was echt even schrikken, hopen dat ik het niet weer krijg en dat me PS3 nog een beetje stabiel is....

Zolang dat je nog garantie hebt moet je niet bang zijn vind ik  :P

Bij een ps3 en de nieuwste xboxen hoef je niet eens bang te zijn, want die gaan niet zomaar kapot.

Nouja ik heb de ps3 slim net gekocht toen hij op de markt was, maar weet niet of dat wat uit maakt?

Sent from my HTC Legend using Tapatalk

Fijn, startte vanmorgen me PS3 op, 3 keer raden wat ik had... Yellow light of death. *schrikmoment*. Deed hem even uit, zette hem weer aan en toen deed hij het wel gewooon. Pff dat was echt even schrikken, hopen dat ik het niet weer krijg en dat me PS3 nog een beetje stabiel is....

Haha, wat een na-aper is Sony toch met hun Yellow light of death  :geheim:

Volgens mij het je 2 jaar garantie op de PS3... Ik weet niet wanneer de ps3 uitkwam.

Rep +1 voor DukeN voor het redden van dakloze Pakistanen!

http://www.duken.nl/nieuws/pixels-voor-pakistan.html

inderdaad dit is een mooi gebaar :)

Haha, wat een na-aper is Sony toch met hun Yellow light of death  :geheim:

Volgens mij het je 2 jaar garantie op de PS3... Ik weet niet wanneer de ps3 uitkwam.

Hoezo na-apers? die namen hebben mensen zelf bedacht en Sony nor Microsoft heeft zo iets bedacht

Ik wist niet dat ik tegenwoordig in een banaan woon  :s

2wd0t9c.jpg

Het regent hier echt niet normaal de hele dag...  :-[

Ik wist niet dat ik tegenwoordig in een banaan woon  :s

2wd0t9c.jpg

Het regent hier echt niet normaal de hele dag...  :-[

Oh, die persoon Banaan ken ik :o

VorigePage 532 of 2.047Volgende