Café de Download
Citaat van svenholtman op 13 augustus 2010, 21:26Iemand Hollands got talent gekeken?? Die laatste opera zangerer had een grote pukkel op haa hoofd!!!! Dat is echt niet normaal
knuppel, dat was de MICROFOON!!! :-[
Iemand Hollands got talent gekeken?? Die laatste opera zangerer had een grote pukkel op haa hoofd!!!! Dat is echt niet normaal
knuppel, dat was de MICROFOON!!! :-[
Citaat van Demo op 13 augustus 2010, 21:58@MRScion: hmm... je hebt net de sneekweek gemist
maar op vakantie in friesland, dat klinkt een beetje vreemd
maar dat zal wel zijn omdat ik zelf in friesland woon, en je gaat nou niet direct op vakantie in je eigen provincie
@MRScion: hmm... je hebt net de sneekweek gemist maar op vakantie in friesland, dat klinkt een beetje vreemd
maar dat zal wel zijn omdat ik zelf in friesland woon, en je gaat nou niet direct op vakantie in je eigen provincie
Citaat van Rikkert. op 14 augustus 2010, 07:04[À] sven daar kwam ik later pas achter
sorry dat ik het niet eerder wist
[À] wimpy zelf woon ik in Brabant dus ff 2 uur rijden naar Friesland om te veen is gewoon voor ons soms gaan we zondags ook openneer naar Friesland om ff te varen.
En ja jammer dat de sneekweek is afgelopen.
Verzonden vanaf iPod touch.
Nog ff mijn korte broek omruilen en dan een psp spel kopen en dan naar Friesland eindelijk.
[À] sven daar kwam ik later pas achter sorry dat ik het niet eerder wist
[À] wimpy zelf woon ik in Brabant dus ff 2 uur rijden naar Friesland om te veen is gewoon voor ons soms gaan we zondags ook openneer naar Friesland om ff te varen.
En ja jammer dat de sneekweek is afgelopen.
Nog ff mijn korte broek omruilen en dan een psp spel kopen en dan naar Friesland eindelijk.
Citaat van Wous op 14 augustus 2010, 07:50zijn jullie allemaal naar sneekweek geweest?
ik woon nl zelf ook in sneek maar kweet natuurlijk niet hoe jullie eruit zieen :s
zijn jullie allemaal naar sneekweek geweest?
ik woon nl zelf ook in sneek maar kweet natuurlijk niet hoe jullie eruit zieen :s
Citaat van Robin op 14 augustus 2010, 11:32Jup, ook in Sneekweek geweest. Aardig hard gefeest in Sneek, Grouw, Langweer en Heeg. Met onze boot gingen we van plaats naar plaats, was echt top en redelijk weeer
!
Jup, ook in Sneekweek geweest. Aardig hard gefeest in Sneek, Grouw, Langweer en Heeg. Met onze boot gingen we van plaats naar plaats, was echt top en redelijk weeer !
Citaat van Demo op 14 augustus 2010, 16:41zijn jullie allemaal naar sneekweek geweest?
! welke wijk? ik in de noordoosthoek
en leuk dat jullie allemaal naar de sneekweek zijn geweest
heb zelf niet al te veel uitgevoerd, dus ik heb jullie allemaal natuurlijk niet gezien ^^
@robin: was idd mooi weer
en leuk dat jullie allemaal naar de sneekweek zijn geweest heb zelf niet al te veel uitgevoerd, dus ik heb jullie allemaal natuurlijk niet gezien ^^
@robin: was idd mooi weer
Citaat van William op 14 augustus 2010, 17:01Hehe, ik wist niet dat er ook leden zijn die in Friesland wonen
Ik woon zelf in de provincie Groningen, vlakbij Lauwersoog dus eigenlijk zijn we een soort van buren, hehe
Hehe, ik wist niet dat er ook leden zijn die in Friesland wonen
Ik woon zelf in de provincie Groningen, vlakbij Lauwersoog dus eigenlijk zijn we een soort van buren, hehe
Citaat van Wous op 14 augustus 2010, 17:58zijn jullie allemaal naar sneekweek geweest?
nouja eigenlijk woon ik niet in sneek maar in het kleine dorpje Ysbrechtum er 2 meter vanaf
nouja eigenlijk woon ik niet in sneek maar in het kleine dorpje Ysbrechtum er 2 meter vanaf
Citaat van William op 14 augustus 2010, 20:57Ysbrechtum, dat kan ik nog niet eens uitspreken joh. Heb vandaag 12 uur non-stop gewerkt met een kwartiertje pauze, niet omdat ik dat moest maar omdat ik dat wilde. Ik vond het gewoon leuk, na 3 weken niks doen even hard werken
Ysbrechtum, dat kan ik nog niet eens uitspreken joh. Heb vandaag 12 uur non-stop gewerkt met een kwartiertje pauze, niet omdat ik dat moest maar omdat ik dat wilde. Ik vond het gewoon leuk, na 3 weken niks doen even hard werken