Café de Download
Citaat van William op 12 augustus 2010, 15:23Het duurt echt eeuwen voordat de nieuwe duke nukem er is :'( wil hem best graag spellen deel 1 was vroegah echt de shit
Het duurt echt eeuwen voordat de nieuwe duke nukem er is :'( wil hem best graag spellen deel 1 was vroegah echt de shit
Citaat van Duken op 12 augustus 2010, 15:25Ja maar ik blijf er voor altijd vertrouwen in hebben! Duke Nukem Forever zal uitkomen! En ik zal hem spelen, al is het het laatste wat ik doe! O0
Ja maar ik blijf er voor altijd vertrouwen in hebben! Duke Nukem Forever zal uitkomen! En ik zal hem spelen, al is het het laatste wat ik doe! O0
Citaat van William op 12 augustus 2010, 15:27Ik hoop maar dat de systeem eisen niet te hoog zijn anders kan me pc het niet aan kan ik het als nog niet spelen ;D
Ik hoop maar dat de systeem eisen niet te hoog zijn anders kan me pc het niet aan kan ik het als nog niet spelen ;D
Citaat van William op 13 augustus 2010, 14:26Haha nice, veel meegemaakt hoorde ik wel via sms en msn
Ik ga misschien nog 3 daagjes naar Ameland
Haha nice, veel meegemaakt hoorde ik wel via sms en msn
Ik ga misschien nog 3 daagjes naar Ameland
Citaat van Rikkert. op 13 augustus 2010, 18:573 weken werken 50€ meer verdiend dan dat ik eigenlijk zou krijgen
dat is het voordeel als je vader de baas is van het bedrijf waar je werkt
Morgen weg nu ff spullen inpakken misschien vanavond nog ff op DukeN.nl en dan maar wachten tot ik een keer internet heb
en hopen dat mijn pa een dongel heeft.
We gaan naar Friesland 2 weken varen. En Miss ff naar een van de tvtas eilanden.
Verzonden vanaf iPod touch.
Iemand Hollands got talent gekeken?? Die laatste opera zangerer had een grote pukkel op haa hoofd!!!! Dat is echt niet normaal
3 weken werken 50€ meer verdiend dan dat ik eigenlijk zou krijgen dat is het voordeel als je vader de baas is van het bedrijf waar je werkt
Morgen weg nu ff spullen inpakken misschien vanavond nog ff op DukeN.nl en dan maar wachten tot ik een keer internet heb en hopen dat mijn pa een dongel heeft.
We gaan naar Friesland 2 weken varen. En Miss ff naar een van de tvtas eilanden.
Iemand Hollands got talent gekeken?? Die laatste opera zangerer had een grote pukkel op haa hoofd!!!! Dat is echt niet normaal
Citaat van Rikkert. op 13 augustus 2010, 20:34Ik ook jmmr zijn ze niet door en die 2 kids wel omdat ze janken
En Robert op het laatst ploperdeplop
dat was echt geweldig haha
Ik ook jmmr zijn ze niet door en die 2 kids wel omdat ze janken
En Robert op het laatst ploperdeplop dat was echt geweldig haha