do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 489 of 2.047Volgende

frisse waaier achter me de kachel van het huis op ventileren en weinig bewegen xD

@Duken

Waarom kan jij wel 2 berichten achter elkaar posten ?? :P Zeker omdat je Admin bent

Ik zit buiten. En dan ff binnen zittten deuren open gooien. Ahh ff lekker weg van de gasten van mijn verjaardag :P

Maar bij ons staat idd post samenvoeging en dan de datum en bij jouw niet? Niet leuk :P

EDIT: Café de Download is opeens geen centraal topic meer?? Is dit een bug of wat?

Want het is niet meer oranje?

huh ja. wie heeft het veranderd?!?!

Klopt, hij is niet meer centraal..

Ben net bijna aangehouden, fietslamp voor deed het niet, de politie stopte: ik dacht, kut dat word betalen. Maar ze gingen naar een man toe, en die zei dat er tuig in onze wijk zat (ik fietse net m'n wijk in) dus na dat gehoord te hebben fietste ik heel snel naar huis. Nu zie ik uit het raam dat de politie over het fietspad aan het rijden is net voor mijn huis..

Klopt, hij is niet meer centraal..

Ben net bijna aangehouden, fietslamp voor deed het niet, de politie stopte: ik dacht, kut dat word betalen. Maar ze gingen naar een man toe, en die zei dat er tuig in onze wijk zat (ik fietse net m'n wijk in) dus na dat gehoord te hebben fietste ik heel snel naar huis. Nu zie ik uit het raam dat de politie over het fietspad aan het rijden is net voor mijn huis..

hahah die zijn naar jou op zoek xD

Geluk dat je geen bekeuring hebt!

maar hoor jij ook bij dat tuig? volgens mij wel :P ^-^      (grapje)

Rijden er ook ME busjes rond?

gr

Haha ja ik denk dat ze naar me op zoek zijn, maar ik hoor er niet bij hoor :P

Ik ken er een stel van de basisschool, en die horen daar nu bij en ze mogen me allemaal wel, maar ik hoor er niet bij.

Er rijden alleen maar politie auto's rond nu.

Haha zeggen ze allemaal :P

Maar nu maar hopen dat ze snel weggaan zeker? :P

Verzonden vanaf iPod touch.

haha, achja die vinden me toch niet.

ik ben niet echt een politievriend ofzo, dus die vinden me toch niet meer als ik binnen ben. Laat ze maar mooi zoeken, mooi werk hebben die lui.

pffff, moest vandaag werken tot 8 uur. Absoluut niet dus, er was geen hol te doen dus ik mocht gelukkig eerder naar huis. Ik zweet mezelf een ongeluk.

VorigePage 489 of 2.047Volgende