do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 488 of 2.047Volgende

Ik ga morgen op vakantie en daar hebben ze ook een limbo contest ik heb dit nooit gedaan maar het lijkt me wel grappig om te doen iemand tips hoe je zo iets doet  ;D

Ik ga morgen op vakantie en daar hebben ze ook een limbo contest ik heb dit nooit gedaan maar het lijkt me wel grappig om te doen iemand tips hoe je zo iets doet  ;D

Je moet lenig zijn dat is alles, met school had ik dit ook gewonnen in Barcelona XD...... tja, anders effe youtube checken voor skills :P

Dat gaat leuk worden ik ben niet echt lenig

Sent from my GT-I5700 using Tapatalk

Ben nu flink aan het pakken want ik ga morgen met vakantie. Met de oude caravan ga ik met me moeder en vader en zusje gaan we naar Ommen (Zwolle). We gaan naar de camping: De Kleine Wolf. Ik neem me laptop mee want daar kan je ook internetten (moet je er wel voor betalen). Dus ik zal wel on-line zijn maar wel wat minder. Ik hoop dat het leuk gaat worden.

Lang leve zomervakanties!  :celb: :dans2: :drank:

'De Argentijnse onderzoeker Russo heeft The Pirate Bay aan een aantal hackpogingen onderworpen en wist succesvol een SQL-injectie te bewerkstelligen. Het resultaat: toegang tot 4 miljoen gebruikersnamen en e-mailadressen.

Russo claimt dat het een peuleschil was om toegang te verkrijgen tot de gebruikersdatabase. Hij heeft even met het idee gespeeld om alle gegevens door te verkopen aan de RIAA en MPAA, die ongetwijfeld erg in hun nopjes geweest zouden zijn met de gegevens, maar Russo heeft dit uiteindelijk niet gedaan. Hij wil eigenlijk alleen maar dat mensen zich realiseren dat hun privégegevens helemaal niet zo goed beschermd zijn op het internet.

Russo heeft de database verder met rust gelaten en The Pirate Bay ingelicht. Deze heeft niets van zich laten horen, maar de site ging wel een tijd op zwart, waarna de bewuste vulnerabilities waren verwijderd. Op de site was te lezen: "Upgrading some stuff, database is in use for backups, soon back again.. Btw, it's nice weather outside I think." ' :-[

WTF. Zijn ze tegen het hacken gaan ze zelf hacken. :P of zijn die argentijnen niet tegen hacken?

Maar ja. Die laatste zin

Btw, it's nice weather outside I think." ' :-[

Slaat ook nergens op.

WTF. Zijn ze tegen het hacken gaan ze zelf hacken. :P of zijn die argentijnen niet tegen hacken?

Maar ja. Die laatste zin

Btw, it's nice weather outside I think." ' :-[

Slaat ook nergens op.

tsja. dat stond er toen de tpb down was xD

Tja niet zo mooi, ik heb het bericht op de frontpage geplaatst. Maar weer goed nieuws vanuit belgie:

http://www.duken.nl/nieuws/the-pirate-bay-gehackt.html

Trouwens.. wat is het heet mensen... het is niet vol te houden buiten. Hoe doen jullie het zo achter de PC>?

Trouwens.. wat is het heet mensen... het is niet vol te houden buiten. Hoe doen jullie het zo achter de PC>?

Zitten te niksen... Normaal als het wat koeler is doe ik veel meer dingen, maar nu heb ik daar gewoon geen zin in... :/ Gamen kan ook beter niet want dan wordt me kast te heet en dat moet ik niet hebben... :P

VorigePage 488 of 2.047Volgende