vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 475 of 2.047Volgende

Full Members geinterreerd in het delen van een 120mbit pay server geldig tot wanneer ik wil?

Als hier positieve reacties zijn wil ik wel een wedstrijdje houden.

3 Winnaars en elk 4 connecties.

Ik ben geinterreerd (denk dat je geintereseerd bedoeld? :P)

Hoe kom je hier aan?

Ik ben geïnteresseerd :)

ik ook O0

Ik heb dus de volgende geïterreseerden :P:

MRScion

Farid.

Marciej123

Wachten op meer. Komen er niet meer dan krijgen jullie de informatie.

En ja ik heb connecties voor accs hea :P (Ik heb 3 120mbit accs, eentje deel ik)

Zit je om 00:30 film te kijken op de laptop op de bank, gooien er ineens 3 klootzakjes een steen tegen je voorruit aan  :knuppel:

Ben er erachter aan gerend maar ze gingen een steegje in dus kon verder ook niet veel meer beginnen.

Ben ik nou de enige die hier de lol niet van in ziet?

Een steen, of een steentje? Als er een ster in mijn ruit zou zitten, zou ik er ook wel even achteraan zijn gegaan ja!

MRScion

Farid.

Marciej123

En ja ik heb connecties voor accs hea :P (Ik heb 3 120mbit accs, eentje deel ik)

zet mij er ook maar bij, alleen jammer dat ziggo mijn snelheid afknijpt maar de retentie lijkt mewel hoog toch?

MRScion

Farid.

Marciej123

zet mij er ook maar bij, alleen jammer dat ziggo mijn snelheid afknijpt maar de retentie lijkt mewel hoog toch?

Retentie is 625 dagen op dit moment ;)

MRScion

Farid.

Marciej123

wous

Retentie van 625 ?!! Dat is even dwaasachtig veel. Ik wist niet dat er al jongens waren die over de 350 dagen waren.

Nu kan je gewoon een fijne twee jaar terug! Back to 2008! Hier de top10 games voor 2008 : http://www.gamer.nl/achtergrond/43671/top-100-van-2008-nummers-10-tm-1

VorigePage 475 of 2.047Volgende