Café de Download
Citaat van Demo op 25 juni 2010, 18:46Full Members geinterreerd in het delen van een 120mbit pay server geldig tot wanneer ik wil?
Als hier positieve reacties zijn wil ik wel een wedstrijdje houden.
3 Winnaars en elk 4 connecties.
Full Members geinterreerd in het delen van een 120mbit pay server geldig tot wanneer ik wil?
Als hier positieve reacties zijn wil ik wel een wedstrijdje houden.
3 Winnaars en elk 4 connecties.
Citaat van Marciej123 op 25 juni 2010, 20:13ik ook O0
ik ook O0
Citaat van Demo op 25 juni 2010, 20:45Ik heb dus de volgende geïterreseerden
:
MRScion
Farid.
Marciej123
Wachten op meer. Komen er niet meer dan krijgen jullie de informatie.
En ja ik heb connecties voor accs hea
(Ik heb 3 120mbit accs, eentje deel ik)
Ik heb dus de volgende geïterreseerden :
MRScion
Farid.
Marciej123
En ja ik heb connecties voor accs hea (Ik heb 3 120mbit accs, eentje deel ik)
Citaat van William op 25 juni 2010, 23:19Zit je om 00:30 film te kijken op de laptop op de bank, gooien er ineens 3 klootzakjes een steen tegen je voorruit aan :knuppel:
Ben er erachter aan gerend maar ze gingen een steegje in dus kon verder ook niet veel meer beginnen.
Ben ik nou de enige die hier de lol niet van in ziet?
Zit je om 00:30 film te kijken op de laptop op de bank, gooien er ineens 3 klootzakjes een steen tegen je voorruit aan :knuppel:
Ben er erachter aan gerend maar ze gingen een steegje in dus kon verder ook niet veel meer beginnen.
Ben ik nou de enige die hier de lol niet van in ziet?
Citaat van Tom op 26 juni 2010, 00:01Een steen, of een steentje? Als er een ster in mijn ruit zou zitten, zou ik er ook wel even achteraan zijn gegaan ja!
Een steen, of een steentje? Als er een ster in mijn ruit zou zitten, zou ik er ook wel even achteraan zijn gegaan ja!
Citaat van Wous op 26 juni 2010, 10:24Ik heb dus de volgende geïterreseerden
:
MRScion
Farid.
Marciej123
zet mij er ook maar bij, alleen jammer dat ziggo mijn snelheid afknijpt maar de retentie lijkt mewel hoog toch?
Ik heb dus de volgende geïterreseerden
:
MRScion
Farid.
Marciej123
zet mij er ook maar bij, alleen jammer dat ziggo mijn snelheid afknijpt maar de retentie lijkt mewel hoog toch?
Citaat van Demo op 26 juni 2010, 12:15Ik heb dus de volgende geïterreseerden
:
MRScion
Farid.
Marciej123
Retentie is 625 dagen op dit moment
:
MRScion
Farid.
Marciej123
wous
:
MRScion
Farid.
Marciej123
Retentie is 625 dagen op dit moment
Ik heb dus de volgende geïterreseerden :
MRScion
Farid.
Marciej123
wous
Citaat van Duken op 26 juni 2010, 19:05Retentie van 625 ?!! Dat is even dwaasachtig veel. Ik wist niet dat er al jongens waren die over de 350 dagen waren.
Nu kan je gewoon een fijne twee jaar terug! Back to 2008! Hier de top10 games voor 2008 : http://www.gamer.nl/achtergrond/43671/top-100-van-2008-nummers-10-tm-1
Retentie van 625 ?!! Dat is even dwaasachtig veel. Ik wist niet dat er al jongens waren die over de 350 dagen waren.
Nu kan je gewoon een fijne twee jaar terug! Back to 2008! Hier de top10 games voor 2008 : http://www.gamer.nl/achtergrond/43671/top-100-van-2008-nummers-10-tm-1