Café de Download
Citaat van William op 24 juni 2010, 16:49Mensen die graag k*t games spelen, kijk nu op thepiratebay in de top100. Alle uitgevers brengen nu massaal hun b-titels uit. Toch ga ik singularity even proberen
Lijkt me stiekem best vet.
De nieuwe transformers is trouwens ook best vet
Mensen die graag k*t games spelen, kijk nu op thepiratebay in de top100. Alle uitgevers brengen nu massaal hun b-titels uit. Toch ga ik singularity even proberen Lijkt me stiekem best vet.
De nieuwe transformers is trouwens ook best vet
Citaat van Duken op 25 juni 2010, 11:44Daar ben ik weer!! Zo even het forum doorspitten... hier nog een beetje gezellig geweest?
De vakantie was top, weer was heerlijk, water van het zwembad en de zee was warm, bier koud en de kleine had het fantastisch! Naast ons hotel zat Goody, Goody land waar we veel waren. Hier had je van die minikarts die hij erg leuk vond. Elke dag 2x in de karts. "broem broem"
Daar ben ik weer!! Zo even het forum doorspitten... hier nog een beetje gezellig geweest?
De vakantie was top, weer was heerlijk, water van het zwembad en de zee was warm, bier koud en de kleine had het fantastisch! Naast ons hotel zat Goody, Goody land waar we veel waren. Hier had je van die minikarts die hij erg leuk vond. Elke dag 2x in de karts. "broem broem"
Citaat van Duken op 25 juni 2010, 12:49We waren naar menorca voor twee weken. Ook wel het buggyeiland genoemt door alle ouders met kleine kinderen.
Menorca is een prachtig eiland in de Middellandse Zee. Het is het meest noordelijk gelegen en één na grootste eiland van de Balearen. Het landschap van Menorca is uniek; veel groen beboste heuvels en een rotsachtige kustlijn onderbroken door kleine idyllische baaien met mooie zandstranden en een helderblauwe zee. De zandstranden lopen allemaal langzaam af in zee, wat de stranden ideaal maakt voor kinderen. Het hele eiland is uitgeroepen tot beschermd natuurgebied. Vooral in het noordelijke deel van Menorca is nog veel groen en ongerepte natuur te vinden. Naast dit prachtige landschap heeft het eiland ook een rijk historisch verleden, te danken aan haar strategische ligging.
We waren naar menorca voor twee weken. Ook wel het buggyeiland genoemt door alle ouders met kleine kinderen.
Menorca is een prachtig eiland in de Middellandse Zee. Het is het meest noordelijk gelegen en één na grootste eiland van de Balearen. Het landschap van Menorca is uniek; veel groen beboste heuvels en een rotsachtige kustlijn onderbroken door kleine idyllische baaien met mooie zandstranden en een helderblauwe zee. De zandstranden lopen allemaal langzaam af in zee, wat de stranden ideaal maakt voor kinderen. Het hele eiland is uitgeroepen tot beschermd natuurgebied. Vooral in het noordelijke deel van Menorca is nog veel groen en ongerepte natuur te vinden. Naast dit prachtige landschap heeft het eiland ook een rijk historisch verleden, te danken aan haar strategische ligging.
Citaat van Zombymario op 25 juni 2010, 12:53DukeN Junior alvast voor zijn rijbewijs leren?
DukeN Junior alvast voor zijn rijbewijs leren?
Citaat van Marciej123 op 25 juni 2010, 14:10Wat een lieve foto zeg!
Hoe was het weer daar, Lijkt me zoals op de foto te zien heerlijk warm daar :celb:
Even officieel: :welkom: terug! O0
Wat een lieve foto zeg!
Hoe was het weer daar, Lijkt me zoals op de foto te zien heerlijk warm daar :celb:
Even officieel: :welkom: terug! O0
Citaat van Pctje op 25 juni 2010, 15:16Waar ben je naar toe gegaan. Heb ik denk ik gemist.
Enne mijn Duitser word de hele tijd irritanter. Dacht dat een uiwisseling relaxed was maar het is niet zo met zo'n K*T Duitser.
Oke nu maak je me toch nieuwschierig vertel.
Waar ben je naar toe gegaan. Heb ik denk ik gemist.
Enne mijn Duitser word de hele tijd irritanter. Dacht dat een uiwisseling relaxed was maar het is niet zo met zo'n K*T Duitser.
Oke nu maak je me toch nieuwschierig vertel.
Citaat van Rikkert. op 25 juni 2010, 17:47Hij wil alles doen waar hij zin in heeft 's nachts zit ie de hele tijd zijn foto's te kijken en hier je een irritant piepje. En dan zit ie te sms'en ook met een irritant piepje. Werd er gek van. Gellukkig zijn ze weg. En we gingen naar Den Bosch en hij liep niet eens met mij mee liep met andere mee. Vond mij 'borring' dit zij die ook.
Ben weer blij dat ze weg zijn.
Hij wil alles doen waar hij zin in heeft 's nachts zit ie de hele tijd zijn foto's te kijken en hier je een irritant piepje. En dan zit ie te sms'en ook met een irritant piepje. Werd er gek van. Gellukkig zijn ze weg. En we gingen naar Den Bosch en hij liep niet eens met mij mee liep met andere mee. Vond mij 'borring' dit zij die ook.
Ben weer blij dat ze weg zijn.