Café de Download
Citaat van William op 19 juni 2010, 10:51heb net me nieuwe motor gekocht moet alleen helaas tot vrijdag wachten tot ik hem heb
Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
Nice, hopelijk is ie kwalitatief een beetje goed.
Dat vind ik altijd wel erg belangrijk. Gaat ie ook sneller als je vorige?
Ohja btw, kent iemand wat goede hardcore albums? Ik moet ff wat te luisteren hebben.
de kwaliteit is goed hij komt uit 2005 met 16000km op de teller en rijd heerlijk
Zal zo wel een foto posten als ik achter me pc zit
heb net me nieuwe motor gekocht moet alleen helaas tot vrijdag wachten tot ik hem heb
Nice, hopelijk is ie kwalitatief een beetje goed.
Dat vind ik altijd wel erg belangrijk. Gaat ie ook sneller als je vorige?
Ohja btw, kent iemand wat goede hardcore albums? Ik moet ff wat te luisteren hebben.
de kwaliteit is goed hij komt uit 2005 met 16000km op de teller en rijd heerlijk
Zal zo wel een foto posten als ik achter me pc zit
Citaat van Rikkert. op 19 juni 2010, 11:42Vanaf maandag ben ik een week niet meer op DukeN.nl te vinden
Hebben een uitwisseling dus heb geen tijd.
Vanaf maandag ben ik een week niet meer op DukeN.nl te vinden Hebben een uitwisseling dus heb geen tijd.
Citaat van Pctje op 19 juni 2010, 16:05NL gekeken met HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEL bier.
Nu thuis met half zatte kop. en om 8 uur naar verjaardag nog meer bier en dan lekkerstappen. OEF wat hebk et zwaar :-[
NL gekeken met HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEL bier.
Nu thuis met half zatte kop. en om 8 uur naar verjaardag nog meer bier en dan lekkerstappen. OEF wat hebk et zwaar :-[
Citaat van Robin op 19 juni 2010, 16:27Haha, wij hadden laatst bij een engeland tegen iemand anders lootjes getrokken voor welk land je was. Vervolgens moest je drinken bij een overtreding, rood, geel, hoekschop, uit, etc. Rood was een heel atje, etc. Ellendig spel.
Haha, wij hadden laatst bij een engeland tegen iemand anders lootjes getrokken voor welk land je was. Vervolgens moest je drinken bij een overtreding, rood, geel, hoekschop, uit, etc. Rood was een heel atje, etc. Ellendig spel.
Citaat van Pctje op 19 juni 2010, 16:30Geniaal top idee die moetk ook doen ^-^
Ben nu even aant bijkomen en dan vanavond weer
achja des te beter een reden om vanaf 2 uur al aant bier te zitten :zwaai:
Post samenvoeging: juni 20, 2010, 12:02:24
Donders en nu de kater
maar het was et helemaal waard ^-^
Geniaal top idee die moetk ook doen ^-^
Ben nu even aant bijkomen en dan vanavond weer
achja des te beter een reden om vanaf 2 uur al aant bier te zitten :zwaai:
Post samenvoeging: juni 20, 2010, 12:02:24
Donders en nu de kater
maar het was et helemaal waard ^-^
Citaat van DukeNPDA op 20 juni 2010, 13:15HAHA Geniaal spel om te horen robin. Haha. Hier nu regen.... bagger weer en koud... morgen gelukkig weer zon en hoge temp. Dit is nogal gaar
HAHA Geniaal spel om te horen robin. Haha. Hier nu regen.... bagger weer en koud... morgen gelukkig weer zon en hoge temp. Dit is nogal gaar
Citaat van Pctje op 20 juni 2010, 14:10Zozo net naar wageningen hard gelopen 6 km heen en 6 km terug.
Was tijdje geleden dus best moe.
Nu weer 3 keer in de week gaan doen
Zozo net naar wageningen hard gelopen 6 km heen en 6 km terug.
Was tijdje geleden dus best moe.
Nu weer 3 keer in de week gaan doen