Café de Download
Citaat van Marciej123 op 18 juni 2010, 18:15Kom net terug van de motor dealer in hoorn heb zaterdag een proefrit om 9 uur
:dans2: :celb: :banaan:
NICEEE
Welke motor?
Kom net terug van de motor dealer in hoorn heb zaterdag een proefrit om 9 uur
:dans2: :celb: :banaan:
NICEEE
Welke motor?
Citaat van VXL op 18 juni 2010, 19:06Nice, indien ik een motor rijbewijs had gehad was mijn voorkeur ook uit gegaan naar een naked bike.
VXL.
Nice, indien ik een motor rijbewijs had gehad was mijn voorkeur ook uit gegaan naar een naked bike.
VXL.
Citaat van William op 18 juni 2010, 20:17Ik zat net ff te kijken in dat ene topic van die babyfoto's en die harde schijf is uit die pc gehaald? Lijkt me erg sterk aangezien je waarschijnlijk de hele dag thuis bent als je net een week ervoor een kind heb gekregen. Als er 's nachts is ingebroken lijkt het me ook erg sterk dat je het niet hoort als er iemand met metalen spullen aan het kloten is in je huis om 2 uur 's nachts. Daarbij slaap je die eerste week ook niet echt rustig denk ik, aangezien die rotbaby de hele tijd gaat janken.
Ik zat net ff te kijken in dat ene topic van die babyfoto's en die harde schijf is uit die pc gehaald? Lijkt me erg sterk aangezien je waarschijnlijk de hele dag thuis bent als je net een week ervoor een kind heb gekregen. Als er 's nachts is ingebroken lijkt het me ook erg sterk dat je het niet hoort als er iemand met metalen spullen aan het kloten is in je huis om 2 uur 's nachts. Daarbij slaap je die eerste week ook niet echt rustig denk ik, aangezien die rotbaby de hele tijd gaat janken.
Citaat van DukeNPDA op 19 juni 2010, 07:35Netjes hoor tom. Maar dat komt natuurlijk ook o.dat jij weet hoe de boel in elkaar steekt les consumenten recht etc. Petje af voor je goede actie
Netjes hoor tom. Maar dat komt natuurlijk ook o.dat jij weet hoe de boel in elkaar steekt les consumenten recht etc. Petje af voor je goede actie
Citaat van William op 19 juni 2010, 09:04heb net me nieuwe motor gekocht moet alleen helaas tot vrijdag wachten tot ik hem heb
Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
heb net me nieuwe motor gekocht moet alleen helaas tot vrijdag wachten tot ik hem heb
Citaat van William op 19 juni 2010, 09:26heb net me nieuwe motor gekocht moet alleen helaas tot vrijdag wachten tot ik hem heb
Nice, hopelijk is ie kwalitatief een beetje goed.
Dat vind ik altijd wel erg belangrijk. Gaat ie ook sneller als je vorige?
Ohja btw, kent iemand wat goede hardcore albums? Ik moet ff wat te luisteren hebben.
heb net me nieuwe motor gekocht moet alleen helaas tot vrijdag wachten tot ik hem heb
Nice, hopelijk is ie kwalitatief een beetje goed. Dat vind ik altijd wel erg belangrijk. Gaat ie ook sneller als je vorige?
Ohja btw, kent iemand wat goede hardcore albums? Ik moet ff wat te luisteren hebben.
Citaat van Wous op 19 juni 2010, 09:37Hardstyle / Hardcore ?
Ik zou Defqon 1 downloaden, 4CD
http://www.ftn2day.nl/postinfo.php?id=163084
moet je alleen eerst een account op die site maken
Hardstyle / Hardcore ?
Ik zou Defqon 1 downloaden, 4CD
http://www.ftn2day.nl/postinfo.php?id=163084
moet je alleen eerst een account op die site maken
Citaat van Marciej123 op 19 juni 2010, 09:41Die had ik al, maar toch bedankt.
ftd: hardstyle top 100.
en een vet hardcore nummer vindt ik deze altijd: La Bretonnerie ft Mc Ridkey - Sound System
Die had ik al, maar toch bedankt.
ftd: hardstyle top 100.
en een vet hardcore nummer vindt ik deze altijd: La Bretonnerie ft Mc Ridkey - Sound System