do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 470 of 2.047Volgende

Kom net terug van de motor dealer in hoorn heb zaterdag een proefrit om 9 uur  :D :dans2:  :celb: :banaan:

NICEEE 8)

Welke motor? :D

Honda cb600 hornet

Sent from my GT-I5700 using Tapatalk

Nice, indien ik een motor rijbewijs had gehad was mijn voorkeur ook uit gegaan naar een naked bike.

VXL.

Ik zat net ff te kijken in dat ene topic van die babyfoto's en die harde schijf is uit die pc gehaald? Lijkt me erg sterk aangezien je waarschijnlijk de hele dag thuis bent als je net een week ervoor een kind heb gekregen. Als er 's nachts is ingebroken lijkt het me ook erg sterk dat je het niet hoort als er iemand met metalen spullen aan het kloten is in je huis om 2 uur 's nachts. Daarbij slaap je die eerste week ook niet echt rustig denk ik, aangezien die rotbaby de hele tijd gaat janken. :P

Netjes hoor tom. Maar dat komt natuurlijk ook o.dat jij weet hoe de boel in elkaar steekt les consumenten recht etc. Petje af voor je goede actie :)

heb net me nieuwe motor gekocht moet alleen helaas tot vrijdag wachten tot ik hem heb

heb net me nieuwe motor gekocht moet alleen helaas tot vrijdag wachten tot ik hem heb

Nice, hopelijk is ie kwalitatief een beetje goed. :) Dat vind ik altijd wel erg belangrijk. Gaat ie ook sneller als je vorige? :P

Ohja btw, kent iemand wat goede hardcore albums? Ik moet ff wat te luisteren hebben. :D

Hardstyle / Hardcore ?

Ik zou Defqon 1 downloaden, 4CD

http://www.ftn2day.nl/postinfo.php?id=163084

moet je alleen eerst een account op die site maken

Die had ik al, maar toch bedankt. :)

Die had ik al, maar toch bedankt. :)

ftd: hardstyle top 100.

en een vet hardcore nummer vindt ik deze altijd: La Bretonnerie ft Mc Ridkey - Sound System

VorigePage 470 of 2.047Volgende