Café de Download
Citaat van Duken op 5 juni 2010, 19:20Wat een geweldige foto van het hondje tom! Een hond met karakter, een wijsneusje zo te zien O0
Wat een geweldige foto van het hondje tom! Een hond met karakter, een wijsneusje zo te zien O0
Citaat van William op 6 juni 2010, 00:06Kom net van Intents festival af. En wat was dat gaaf man. Heb voor €35 aan flesjes water gekocht omdat je daar staat uit te drogen, niet normaal. Ik kon de zoutkorsten van m'n huid afhalen
Wat een sfeer hangt daar, jammer dat het om 12 uur al afgelopen was. Toch nog een goede 10 uur daar geweest.
Kom net van Intents festival af. En wat was dat gaaf man. Heb voor €35 aan flesjes water gekocht omdat je daar staat uit te drogen, niet normaal. Ik kon de zoutkorsten van m'n huid afhalen Wat een sfeer hangt daar, jammer dat het om 12 uur al afgelopen was. Toch nog een goede 10 uur daar geweest.
Citaat van William op 6 juni 2010, 16:30jep, 5 euro per flesje. Totaal was ik net geen €100 kwijt, maar het zeker de moeite waard! De afsluiting was geweldig! Aftermovie zal over 2 weken ofzo wel af zijn.
jep, 5 euro per flesje. Totaal was ik net geen €100 kwijt, maar het zeker de moeite waard! De afsluiting was geweldig! Aftermovie zal over 2 weken ofzo wel af zijn.
Citaat van William op 6 juni 2010, 16:47Nee, dat is altijd zo op die feesten. 1 pizzapunt kost ook €5, dat zijn dan 2 bonnen, want je koopt eerst bonnen en daarmee koop je consumpties. Bier en fris was €2,50, maar heb weinig bier gedronken.
Nee, dat is altijd zo op die feesten. 1 pizzapunt kost ook €5, dat zijn dan 2 bonnen, want je koopt eerst bonnen en daarmee koop je consumpties. Bier en fris was €2,50, maar heb weinig bier gedronken.
Citaat van William op 6 juni 2010, 17:36Nou vandaag terug van kamp, ook van de ardennen.
Was heerlijk weer! We stonden op een camping bij het plaatsje La Gileppe.
Nou vandaag terug van kamp, ook van de ardennen.
Was heerlijk weer! We stonden op een camping bij het plaatsje La Gileppe.
Citaat van DukeNPDA op 6 juni 2010, 20:32Morgen mijn citrix cca examen... start om 11 uur. Moet goed gaan maar wel een zwaar examen denk. Wish me luck
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Morgen mijn citrix cca examen... start om 11 uur. Moet goed gaan maar wel een zwaar examen denk. Wish me luck
Sent from my HTC Desire using Tapatalk