Café de Download
Citaat van Tom op 4 juni 2010, 14:40'Course. Hier is er eentje van iets meer dan een week terug. Vandaag heb ik ook nog wat genomen, maar nog niet bewerkt. De onderstaande is niet gecropped trouwens! Een beetje gelukkig momentje, zullen we maar zeggen.
'Course. Hier is er eentje van iets meer dan een week terug. Vandaag heb ik ook nog wat genomen, maar nog niet bewerkt. De onderstaande is niet gecropped trouwens! Een beetje gelukkig momentje, zullen we maar zeggen.
Citaat van VXL op 4 juni 2010, 14:44Jeetje, die foto is echt mooi, en de hond nog mooier;p
Ik wil ook altijd al een hond, maar mijn ouders zullen waarschijnlijk nooit een hond aanschaffen.
Indien 1 van m'n ouders dat wel zou doen dan zijn jullie hier op duken de eerste die dat horen;p
VXL.
Jeetje, die foto is echt mooi, en de hond nog mooier;p
Ik wil ook altijd al een hond, maar mijn ouders zullen waarschijnlijk nooit een hond aanschaffen.
Indien 1 van m'n ouders dat wel zou doen dan zijn jullie hier op duken de eerste die dat horen;p
VXL.
Citaat van Marciej123 op 4 juni 2010, 15:36pffooee net terug van ameland. Echt super gezellig geweest! O0
@ tom, Lief doggie
pffooee net terug van ameland. Echt super gezellig geweest! O0
@ tom, Lief doggie
Citaat van Pctje op 4 juni 2010, 15:52Mooie hond tom!
in de familie hebben wij nu ook een hond echt geweldig
zijn echt toffe beestjes.
Maar hij heeft et naar zn zin bij jullie?
Mooie hond tom!
in de familie hebben wij nu ook een hond echt geweldig
zijn echt toffe beestjes.
Maar hij heeft et naar zn zin bij jullie?
Citaat van Tom op 4 juni 2010, 16:00Ja hoor. De eerste paar dagen waren wat moeizaam met slapen en zo, maar dat kwam vooral omdat 'ie alleen in de bench moest. Sociaal doet hij het perfect. Eten gaat sinds een week ook helemaal zoals het moet.
Ja hoor. De eerste paar dagen waren wat moeizaam met slapen en zo, maar dat kwam vooral omdat 'ie alleen in de bench moest. Sociaal doet hij het perfect. Eten gaat sinds een week ook helemaal zoals het moet.
Citaat van Farid. op 5 juni 2010, 12:53Gister avond terug gekomen met school van de Ardennen in Belgie. Wat geweldig is het daar O0 Echt een aanrader voor de actieve mensen onder ons
Top weertje was het daar
Ik ben er wezen klimmen, abzeilen, tokkelen, mountain biken, wandelen en vooral niet slapen
Gister avond terug gekomen met school van de Ardennen in Belgie. Wat geweldig is het daar O0 Echt een aanrader voor de actieve mensen onder ons
Top weertje was het daar
Ik ben er wezen klimmen, abzeilen, tokkelen, mountain biken, wandelen en vooral niet slapen
Citaat van William op 5 juni 2010, 16:00Gister avond terug gekomen met school van de Ardennen in Belgie. Wat geweldig is het daar O0 Echt een aanrader voor de actieve mensen onder ons
Top weertje was het daar
Klinkt goed Farid!
Ik ga morgen naar Walibi, heb er veel zin in maar hoop niet dat het zo druk wordt, t is namelijk heel mooi weer en het is scouting weekend.
headsh0t
Gister avond terug gekomen met school van de Ardennen in Belgie. Wat geweldig is het daar O0 Echt een aanrader voor de actieve mensen onder ons
Top weertje was het daar
Klinkt goed Farid!
Ik ga morgen naar Walibi, heb er veel zin in maar hoop niet dat het zo druk wordt, t is namelijk heel mooi weer en het is scouting weekend.
headsh0t
Citaat van William op 5 juni 2010, 19:09Veel plezier headsh0t!
Voor mij begint morgen een stomme week..
Duitsers hier. -.- Ik haat uitwisseling.
Veel plezier headsh0t!
Voor mij begint morgen een stomme week.. Duitsers hier. -.- Ik haat uitwisseling.