do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 458 of 2.047Volgende

'Course. Hier is er eentje van iets meer dan een week terug. Vandaag heb ik ook nog wat genomen, maar nog niet bewerkt. De onderstaande is niet gecropped trouwens! Een beetje gelukkig momentje, zullen we maar zeggen.

Ollyindepluizen.jpg

Jeetje, die foto is echt mooi, en de hond nog mooier;p

Ik wil ook altijd al een hond, maar mijn ouders zullen waarschijnlijk nooit een hond aanschaffen.

Indien 1 van m'n ouders dat wel zou doen dan zijn jullie hier op duken de eerste die dat horen;p

VXL.

wat een schattig hondje  :love:

pffooee net terug van ameland. Echt super gezellig geweest! O0

@ tom, Lief doggie

Mooie hond tom!

in de familie hebben wij nu ook een hond echt geweldig  8)

zijn echt toffe beestjes.

Maar hij heeft et naar zn zin bij jullie?

Ja hoor. De eerste paar dagen waren wat moeizaam met slapen en zo, maar dat kwam vooral omdat 'ie alleen in de bench moest. Sociaal doet hij het perfect. Eten gaat sinds een week ook helemaal zoals het moet. :)

Gister avond terug gekomen met school van de Ardennen in Belgie. Wat geweldig is het daar  O0  Echt een aanrader voor de actieve mensen onder ons

Top weertje was het daar 8)

Ik ben er wezen klimmen, abzeilen, tokkelen, mountain biken, wandelen en vooral niet slapen  :D

Gister avond terug gekomen met school van de Ardennen in Belgie. Wat geweldig is het daar  O0  Echt een aanrader voor de actieve mensen onder ons

Top weertje was het daar 8)

Ik ben er wezen klimmen, abzeilen, tokkelen, mountain biken, wandelen en vooral niet slapen  :D

Klinkt goed Farid! :)

Ik ga morgen naar Walibi, heb er veel zin in maar hoop niet dat het zo druk wordt, t is namelijk heel mooi weer en het is scouting weekend.

headsh0t

Farid, ben jij ook net als mij naar Steinbach, Gouvy gegaan?

Veel plezier headsh0t!

Voor mij begint morgen een stomme week.. :P Duitsers hier. -.- Ik haat uitwisseling.

VorigePage 458 of 2.047Volgende