Café de Download
Citaat van Demo op 3 juni 2010, 15:19Ola hier een foto van de taart voor op me werk hehe
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Ik ze hem niet
Ola hier een foto van de taart voor op me werk hehe
Ik ze hem niet
Citaat van Duken op 3 juni 2010, 15:21mm inderdaad... blijkbaar werkte dat niet helemaal joviaal
naja... hij ziet er aangevallen uit zeg maar.
mm inderdaad... blijkbaar werkte dat niet helemaal joviaal
naja... hij ziet er aangevallen uit zeg maar.
Citaat van VXL op 3 juni 2010, 16:45
Wat is dat nou voor rare naam
Lol,
Trouwens die tapatalk doet bij mij niet veel, bij het inloggen loopt hij vast volgens mij.
Of hij moet meer dan 10 minuten bezig zijn, heb best lang gewacht.
VXL.
Wat is dat nou voor rare naam
Lol,
Trouwens die tapatalk doet bij mij niet veel, bij het inloggen loopt hij vast volgens mij.
VXL.
Citaat van William op 3 juni 2010, 16:54Bij mij werkt het perfect er is maar 1 topic waarbij het niet werkt (1x raden welke
) dan duurt het laden achterlijk lang
Bij mij werkt het perfect er is maar 1 topic waarbij het niet werkt (1x raden welke ) dan duurt het laden achterlijk lang
Citaat van Erwin. op 3 juni 2010, 17:32Lol,
VXL.
Ik heb preies hetzelfde met mijn nokia 5800 telefoon.
Lol,
VXL.
Ik heb preies hetzelfde met mijn nokia 5800 telefoon.
Citaat van DukeNPDA op 3 juni 2010, 19:49Hier werkt tapa geweldig op lekker snel! Maar ze zijn nog in beta dus misschien OS die Nokia app nog niet zo lekker
Hier werkt tapa geweldig op lekker snel! Maar ze zijn nog in beta dus misschien OS die Nokia app nog niet zo lekker
Citaat van William op 3 juni 2010, 19:52Wel grappig dat Tapa de naam van het topic veranderd boven je bericht en toch in het goede topic zet
Wel grappig dat Tapa de naam van het topic veranderd boven je bericht en toch in het goede topic zet