Café de Download
Citaat van Duken op 2 juni 2010, 06:37Op ons werk kunnen we ook de wedstrijden kijken in de kantine. Maar ik ben die week op vakantie
Dus dat word genieten in Spanje.
Op ons werk kunnen we ook de wedstrijden kijken in de kantine. Maar ik ben die week op vakantie Dus dat word genieten in Spanje.
Citaat van Pctje op 2 juni 2010, 06:43[a] dukendoe maar luxe! In et zonnetje genieten van voetbal O0
Naja op roc regelen ze toch niet zoiets...
Dus dan maar spijbelen
[a] dukendoe maar luxe! In et zonnetje genieten van voetbal O0
Naja op roc regelen ze toch niet zoiets...
Dus dan maar spijbelen
Citaat van Tom op 2 juni 2010, 10:46Wij kijken alles in HePatho, de studentenbar van 't LUMC.
Dat wordt dus met 400 man staan hossen daar.
En 't keuzevak? Mwah, we hebben anderhalf uur pauze tussendoor, dus we gaan even lief vragen of dat ook een kwartiertje langer en op een ander moment mag zijn.
'k Heb trouwens iets van 5 WK-Poules ingevuld, echt niet normaal. Iedereen looft ook prijzen uit, dus het zou mooi meegenomen zijn als er nog iets uit komt ook.
Wij kijken alles in HePatho, de studentenbar van 't LUMC. Dat wordt dus met 400 man staan hossen daar.
En 't keuzevak? Mwah, we hebben anderhalf uur pauze tussendoor, dus we gaan even lief vragen of dat ook een kwartiertje langer en op een ander moment mag zijn.
'k Heb trouwens iets van 5 WK-Poules ingevuld, echt niet normaal. Iedereen looft ook prijzen uit, dus het zou mooi meegenomen zijn als er nog iets uit komt ook.
Citaat van William op 2 juni 2010, 13:38Hehe, heb dan een tussenuur. Bij ons op school zenden ze het in de aulo op een projector uit, maar vrij krijgen we niet. Dus voor de lucky bastards die pauze of een tussenuur hebben zoals ik.
Hehe, heb dan een tussenuur. Bij ons op school zenden ze het in de aulo op een projector uit, maar vrij krijgen we niet. Dus voor de lucky bastards die pauze of een tussenuur hebben zoals ik.
Citaat van Rikkert. op 2 juni 2010, 13:38Bij ons komt er een mega scherm in de hal te hangen maarja. Als je in de les zit mag je weer niet kijken. K*T school.
Bij ons komt er een mega scherm in de hal te hangen maarja. Als je in de les zit mag je weer niet kijken. K*T school.
Citaat van William op 2 juni 2010, 15:56Wij krijgen waarschijnlijk de eerste dag dat NL speelt s.middags vrij, kan ik lekker gaan sporten in de middag
Wij krijgen waarschijnlijk de eerste dag dat NL speelt s.middags vrij, kan ik lekker gaan sporten in de middag
Citaat van William op 2 juni 2010, 16:59Wij krijgen ook vrij
😀 Als de meerderheid van de klas komt kijken in ieder geval. En dat ga ik dus wel doen, zal vast wel leuk worden..
Wij krijgen ook vrij 😀 Als de meerderheid van de klas komt kijken in ieder geval. En dat ga ik dus wel doen, zal vast wel leuk worden..