do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 434 of 2.047Volgende

Viezig? Nou daar merk ik niks van,Maar voor koninginnendag zou ik ook naar a'dam gaan.

Doe mij maar een Red Bull bar man DukeN!

Red bull geeft je vleugels  :-[

Viezig? Nou daar merk ik niks van,Maar voor koninginnendag zou ik ook naar a'dam gaan.

nee maar met alles, ook met dat bevrijdingsgebeuren, allemaal reclame, maar uiteindelijk was er geen reet aan.

Gisteren (vrijdag) thuisgekomen van vakantie in de Ardennen. 't Was echt abnormaal druk, alleen de eerste 30 km hebben we zonder files overleefd. Daarna werd het één grote janboel: twee files in België vanaf Luik en zes of zeven files in Nederland, vooral bij Maastricht. Ik ben echt de tel kwijtgeraakt op een gegeven moment.

De rit die op de heenweg 4,5 uur duurde met 2 stops van elk een half uur duurde nu 7 (!!!!) uur met één stop van een half uurtje. Zelf reed ik het stuk tot na Maastricht en dat was echt niet normaal zo vermoeiend. Vandaag een beetje tot rust gekomen. :P

Ik hoop echt nooit meer zoiets mee te maken!

Dat is waar stan,maar zo vies is het ook alweer niet.  :police:

[a] tom. Soms kan het hard tegen zitten ja. Had ik ook afgelopen zomer in duitsland. vrachtwagen gekanteld + aantal autos erop. Alle banen geblokkeerd. Sta je 2 uur stil en dan maar 1 baan open. Erge drama dus. Sindsdien hebk maar besloten om te vliegen.  :s

Maar goede vakantie gehad?

Ja hoor, prima. :) Vooral het eten was geweldig, jummie! :D Mocht iemand ooit nog in La Roche-en-Ardenne komen, ga dan de hoofdstraat in en loop direct La Fontanella binnen. Beter eten dan wat ik daar kreeg heb ik echt nog nooit gehad. Verder was 't prima, alleen nogal wat regen. Foto's genoeg kunnen nemen trouwens: 400 over 4 dagen. 'k Heb zelfs nog wat kind-a-Urban foto's kunnen nemen in een museum. :P

Ben benieuwd! Show ze eens.

Ik heb veel te weinig tijd voor fotografie.

Echt jammer.

Maak je er buiten de vakantie's nog veel?

Damn tom dat is klote. Zelf sta ik met regelmaat in de file en de tijd lijkt wel 2x zo lang te duren. Maar dit is wel heel bizar. Bijna 2x zo lang erover rijden :S

Maar welkom terug!

VorigePage 434 of 2.047Volgende