do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 433 of 2.047Volgende

Lange nacht gehad  >:( vrouwen..

Naja bakje pleur en redbull svp.

Heb de Streetview foto!

2lxuww1.jpg

Ja er is best hevig gevochten, heel onze stad, Bergen op Zoom was bezet door de Duitsers maar de geallieerden kwamen vanuit het centrum richting mijn straat/wijk. Onze huizen zaten dus vol met Duitsers, heb zelfs nog een soort granaatscherf in m'n muur zitten op mn slaap kamer :P

vsnucx.jpg

het is tog wel wat opgeknapt:P

Klein beetje wel heh.

Vind het wel vet dat je deze geschiedenis over je huis en omgeving allemaal weet.

Ik weet verder niks over mijn omgeving en wat er gebeurd is, behalve dat er in ons dorp wel een aantal oorlogsmonumenten staan.

VXL.

ja idd ik weet er ook helemaal niks over wat er bij ons gebeurd is ;)

Leuk dat je dat weet Bart! Mijn huis staat pas een jaartje of 3 en we staan op grond waar de afgelopen 300 jaar koeien op hebben gescheten... dus een granaat scherf heb ik niet in de muur :)

whahaha duken je zegt et lekker plat maar hier hetzelfde verhaal  ;D ;D

Ik weet helemaal niks van de geschiedenis hier in de buurt, behalve dat mijn huis zo ongeveer 30 jaar oud is... :P Ik woon hier in ieder geval liever niet, hier in zo'n klein dorp op het platteland is het niks aan... :-X

Mijn buurt iets nog niet zo heel oud.  Almere. Ik zal echt een keer hierheenkomen. Het is een partystad. :P

vind je? ik vind het echt vies tegevalle hiero. Ook met koniningendag, je kan dan veel beter naar a'dam ofzo gaan hoor :)

VorigePage 433 of 2.047Volgende