Café de Download
Citaat van Demo op 18 april 2010, 11:54Lol lol lol, er kwam net een kind langs ons hek lopen, plukte een blaadje van de klimop en at hem op... Omg, dan spoor je toch niet?
Lol... Herrinert me aan die Poep zakjes voor honden. Kinderen zaten uit die vuilnisbak de zakjes te halen en ermee te spelen. Ze zaten helemaal onder O.o Was maar snel weg gegaan.
Lol lol lol, er kwam net een kind langs ons hek lopen, plukte een blaadje van de klimop en at hem op... Omg, dan spoor je toch niet?
Lol... Herrinert me aan die Poep zakjes voor honden. Kinderen zaten uit die vuilnisbak de zakjes te halen en ermee te spelen. Ze zaten helemaal onder O.o Was maar snel weg gegaan.
Citaat van Marciej123 op 18 april 2010, 12:26Lol lol lol, er kwam net een kind langs ons hek lopen, plukte een blaadje van de klimop en at hem op... Omg, dan spoor je toch niet?
DIe zijn leuk om op te blazen met vuurwerk
(niet de kinderen maar die poepbak)
Lol lol lol, er kwam net een kind langs ons hek lopen, plukte een blaadje van de klimop en at hem op... Omg, dan spoor je toch niet?
DIe zijn leuk om op te blazen met vuurwerk
(niet de kinderen maar die poepbak)
Citaat van William op 18 april 2010, 13:57Lol lol lol, er kwam net een kind langs ons hek lopen, plukte een blaadje van de klimop en at hem op... Omg, dan spoor je toch niet?
Dat valt best mee, toen ik klein was heb ik wel een gras en zand gegeten :-[
Dat valt best mee, toen ik klein was heb ik wel een gras en zand gegeten :-[
Citaat van William op 18 april 2010, 13:59haha,
Ik weet nog wel dat ik gras altijd lekkerder vond dan zand.. xD
Btw, Twente staat 1-0 voor, Ajax 2-0
haha,
Ik weet nog wel dat ik gras altijd lekkerder vond dan zand.. xD
Btw, Twente staat 1-0 voor, Ajax 2-0
Citaat van Marciej123 op 18 april 2010, 18:48ik gun ajax het niet.. Dan maar twente...
ik gun ajax het niet.. Dan maar twente...
Citaat van Marciej123 op 18 april 2010, 20:08ook 2 biertjes voor mij. En een gebakken eitje heb ik wel zin in
ook 2 biertjes voor mij. En een gebakken eitje heb ik wel zin in