Café de Download
Citaat van Marciej123 op 17 april 2010, 10:41Nee weet ik maar ik vindt het wel leuke foto's. dat bedoel ik .
beetje vervelend uitleggen je snapt me denk ik wel
Nee weet ik maar ik vindt het wel leuke foto's. dat bedoel ik . beetje vervelend uitleggen je snapt me denk ik wel
Citaat van DukeNPDA op 18 april 2010, 08:32hier een berichtje van duken vanuit centerparcs in limburg! ik neem er een kopjekoffie op en vanmiddag een lekker biertje! tot morgen!
hier een berichtje van duken vanuit centerparcs in limburg! ik neem er een kopjekoffie op en vanmiddag een lekker biertje! tot morgen!
Citaat van Marciej123 op 18 april 2010, 08:36Veel plezier DukeN. Hoop dat je nog een leuke dag hebt vandaag O0
Veel plezier DukeN. Hoop dat je nog een leuke dag hebt vandaag O0
Citaat van Zombymario op 18 april 2010, 08:40Ah, je zit dus in Limburg? Kan je misschien Eagles ff opzoeken
Maar lekker in Limburg, heb je al gerodeld? Dat is leuk.
Ah, je zit dus in Limburg? Kan je misschien Eagles ff opzoeken Maar lekker in Limburg, heb je al gerodeld? Dat is leuk.
Citaat van Tom op 18 april 2010, 11:12Lol lol lol, er kwam net een kind langs ons hek lopen, plukte een blaadje van de klimop en at hem op... Omg, dan spoor je toch niet?
Lol lol lol, er kwam net een kind langs ons hek lopen, plukte een blaadje van de klimop en at hem op... Omg, dan spoor je toch niet?