Café de Download
Citaat van DukeNPDA op 11 april 2010, 20:12de demo speel je cancan? of de full version? ik heb de emo toevallig binnen gehaalt voor de 360 en wil hem dus zeker even proberen
de demo speel je cancan? of de full version? ik heb de emo toevallig binnen gehaalt voor de 360 en wil hem dus zeker even proberen
Citaat van William op 11 april 2010, 20:40Ik speel de hele game, geen demo dus. Het spel is ongelooflijk mooi zoals je in de demo ziet, en ook zo fokking groot. Ook vervelen de omgevingen niet en is er genoeg afwisseling, je kunt zelfs halverwege een missie stoppen en een andere gaan spelen. Het zijn dus honderden uren gameplay.
Ik speel de hele game, geen demo dus. Het spel is ongelooflijk mooi zoals je in de demo ziet, en ook zo fokking groot. Ook vervelen de omgevingen niet en is er genoeg afwisseling, je kunt zelfs halverwege een missie stoppen en een andere gaan spelen. Het zijn dus honderden uren gameplay.
Citaat van Zombymario op 12 april 2010, 13:21Moest vanmiddag naar het OMC Haarlem (oogziekenhuis). Moest wel voor de test 3 x mijn ogen druppelen met vloeistof die me pupillen heel groot maakte. Ze hadden erbij gezet dat je dan alles fel zag en dat je niet echt in het zonlicht kon kijken. Nou ik heb het geweten. Man, mijn pupillen zijn nog steeds groot en alles is echt fel. Van dichtbij zie ik alles wazig met me bril maar als ik die afzet word alles weer helder. Was best wel zenuwachtig want ik was in een jaar -1 achteruit gegaan. Nu heb -3.5 of zo. Gelukkig kon de dokter geen afwijkingen aan me oog vinden dus hij denkt dat dit normaal is. Nu maar hopen dat het nu nog niet meer achteruit gaat.
Moest vanmiddag naar het OMC Haarlem (oogziekenhuis). Moest wel voor de test 3 x mijn ogen druppelen met vloeistof die me pupillen heel groot maakte. Ze hadden erbij gezet dat je dan alles fel zag en dat je niet echt in het zonlicht kon kijken. Nou ik heb het geweten. Man, mijn pupillen zijn nog steeds groot en alles is echt fel. Van dichtbij zie ik alles wazig met me bril maar als ik die afzet word alles weer helder. Was best wel zenuwachtig want ik was in een jaar -1 achteruit gegaan. Nu heb -3.5 of zo. Gelukkig kon de dokter geen afwijkingen aan me oog vinden dus hij denkt dat dit normaal is. Nu maar hopen dat het nu nog niet meer achteruit gaat.
Citaat van William op 12 april 2010, 15:41Dacht er ook aan om het te gaan kopen, het enige wat ik spijtig vind dat onrealistische touwtje dat uit je arm kan schieten
Dat is juist vet dan kan je mensen van hun motor trekken en van auto naar auto springen enz
Doe mij maar een biertje ben ik wel aan toe :-X
Dacht er ook aan om het te gaan kopen, het enige wat ik spijtig vind dat onrealistische touwtje dat uit je arm kan schieten
Dat is juist vet dan kan je mensen van hun motor trekken en van auto naar auto springen enz
Doe mij maar een biertje ben ik wel aan toe :-X
Citaat van Eagles op 12 april 2010, 18:07Heeeee, Eagles is back! Lache man, ken je me eigenlijk nog?
eerlijk gezegd even niet nee, kleine samenvatting?
Heeeee, Eagles is back! Lache man, ken je me eigenlijk nog?
eerlijk gezegd even niet nee, kleine samenvatting?
Citaat van William op 12 april 2010, 18:13Tja, ik kwam hier 2 jaar geleden aanzetten zonder enige kennis van downloaden of pc's. Ik registreerde ongeveer in dezelfde tijd als JFK en Shabab. Half jaar geleden ben ik modje geworden. That's me
Tja, ik kwam hier 2 jaar geleden aanzetten zonder enige kennis van downloaden of pc's. Ik registreerde ongeveer in dezelfde tijd als JFK en Shabab. Half jaar geleden ben ik modje geworden. That's me