Café de Download
Citaat van Tom op 11 april 2010, 09:01Zo, gisteren mijn eerste 10 kilometer gelopen. Heel zwaar parcours, die Keukenhofcross. Allemaal bochtjes, continu uitkijken waar we heen moesten en mensen in de Keukenhof zelf wegdrukken. Ik heb zelfs in de tulpen gestaan.
Ik ging weg op een tijd van 37.30, maar dat was op die manier absoluut niet haalbaar. 't Werd 38.00 precies, in principe een prima tijd. De mensen die voor me liepen zeiden in ieder geval dat de tijd niet klopte met het gevoel, dus ik denk dat er nog een stuk meer in had gezeten op een normaal parcours. En dan ging ik nu de laatste 1,5 km ook nog eens op een hoop, dus de volgende keer wordt 't gewoon onder de 37.00.
Wel een leuke loop, dat moet ik ze nageven!
En grmbl, met m'n doorkomsttijd op de 5k zou ik 2e zijn geworden daar, dus 40 euro hebben verdiend.
Zo, gisteren mijn eerste 10 kilometer gelopen. Heel zwaar parcours, die Keukenhofcross. Allemaal bochtjes, continu uitkijken waar we heen moesten en mensen in de Keukenhof zelf wegdrukken. Ik heb zelfs in de tulpen gestaan. Ik ging weg op een tijd van 37.30, maar dat was op die manier absoluut niet haalbaar. 't Werd 38.00 precies, in principe een prima tijd. De mensen die voor me liepen zeiden in ieder geval dat de tijd niet klopte met het gevoel, dus ik denk dat er nog een stuk meer in had gezeten op een normaal parcours. En dan ging ik nu de laatste 1,5 km ook nog eens op een hoop, dus de volgende keer wordt 't gewoon onder de 37.00.
Wel een leuke loop, dat moet ik ze nageven!
En grmbl, met m'n doorkomsttijd op de 5k zou ik 2e zijn geworden daar, dus 40 euro hebben verdiend.
Citaat van svenholtman op 11 april 2010, 10:24Ik kan zelf niet goed bepalen hoe laat ik uit ben, wel hoe laat ik de trein wil nemen. Snapte
En 's morgens rijden er meer bussen.
;D understood
Ik kan zelf niet goed bepalen hoe laat ik uit ben, wel hoe laat ik de trein wil nemen. Snapte
En 's morgens rijden er meer bussen.
;D understood
Citaat van Demo op 11 april 2010, 13:34Heb je de wedstrijd er nog doorheen zien komen?
Helaas niet. Ik was met me oom, tante, moeder, vader en broertje. We waren er niet voor heel lang. Ik heb alleen de bloemen bekeken
Heb je de wedstrijd er nog doorheen zien komen?
Helaas niet. Ik was met me oom, tante, moeder, vader en broertje. We waren er niet voor heel lang. Ik heb alleen de bloemen bekeken
Citaat van William op 11 april 2010, 18:22Pfffffff, wilde naar een eilandje linksboven in just cause 2, onderweg sloeg een bliksem in in mijn vleugel waardoor ik neerstortte. Moest ik terugzwemmen, geen zin dus ik plak een stukje plakband tussen de trigger en het knuppeltje zodat hij automatisch ging zwemmen. Na 20 minuten kijk ik terug, is hij nog maar daar. Dat spel is zo groot, niet normaal....
![]()
Pfffffff, wilde naar een eilandje linksboven in just cause 2, onderweg sloeg een bliksem in in mijn vleugel waardoor ik neerstortte. Moest ik terugzwemmen, geen zin dus ik plak een stukje plakband tussen de trigger en het knuppeltje zodat hij automatisch ging zwemmen. Na 20 minuten kijk ik terug, is hij nog maar daar. Dat spel is zo groot, niet normaal....
Citaat van Marciej123 op 11 april 2010, 18:26haha, TIJDVERSPILLING zo lang terug zwemmen
haha, TIJDVERSPILLING zo lang terug zwemmen
Citaat van William op 11 april 2010, 18:37heb je niet een tijdversnel knop ofzo, dat alles 2x sneller gaat? iig is het spel de moeite waard? want ik heb het nu al een tijdje op m'n pc staan maar heb er eigenlijk nog helemaal niets mee gedaan.
heb je niet een tijdversnel knop ofzo, dat alles 2x sneller gaat? iig is het spel de moeite waard? want ik heb het nu al een tijdje op m'n pc staan maar heb er eigenlijk nog helemaal niets mee gedaan.
Citaat van William op 11 april 2010, 19:22Is zeker vet ik heb de demo gespeeld bij een vriend op zijn PS3 helaas is mij pc te traag om het te kunnen spelen :'(
Is zeker vet ik heb de demo gespeeld bij een vriend op zijn PS3 helaas is mij pc te traag om het te kunnen spelen :'(