Café de Download
Citaat van Tom op 6 april 2010, 17:45Is wel het werk wat wij ook doen, inderdaad. De meeste tijd gaat zitten in het installeren en dan gaat er vanzelf wel iets fout, in een bepaald percentage van de gevallen. Valt het jou al een beetje op dat sommige mensen hun pc ernstig mishandelen? Niet fysiek, maar m.b.t. slecht onderhoud en zo...
Is wel het werk wat wij ook doen, inderdaad. De meeste tijd gaat zitten in het installeren en dan gaat er vanzelf wel iets fout, in een bepaald percentage van de gevallen. Valt het jou al een beetje op dat sommige mensen hun pc ernstig mishandelen? Niet fysiek, maar m.b.t. slecht onderhoud en zo...
Citaat van Erwin. op 6 april 2010, 17:53klinkt idd echt weer zoals ik heb gedaan 6 jaar geleden op stage
pc's assembleren en gebruiksklaar maken
maar Tom ook fysiek misbruiken sommige mensen de pc.
Ben op me stage ooit eens een floppy disk (jawel zo'n vierkant schijfje voor de jongere onder ons) in een cd-rom speler tegen gekomen. Volgens de klant ging zijn drive niet meer open... uhm nee klopt.
klinkt idd echt weer zoals ik heb gedaan 6 jaar geleden op stage
Ben op me stage ooit eens een floppy disk (jawel zo'n vierkant schijfje voor de jongere onder ons) in een cd-rom speler tegen gekomen. Volgens de klant ging zijn drive niet meer open... uhm nee klopt.
Citaat van svenholtman op 6 april 2010, 18:14klinkt idd echt weer zoals ik heb gedaan 6 jaar geleden op stage
hahaha echt waar. hoe sukkel kun je dan zijn. ik heb trouwens ook al eens gezien dat iemand verschrikkelijk zat te duwen om de usb kabel in de laptop te krijgen. Gewoon ook echt kracht zetten had die de usb gewoon verkeerd om :S en gewoon volle kracht zetten?? snap je m nog nog. hoe dom kun je wezen. sommige mensen zijn ook gewoon echt niet zuinig op hun spullen (terwijl het toch niet iets v/h goedkoopste is)
klinkt idd echt weer zoals ik heb gedaan 6 jaar geleden op stage
hahaha echt waar. hoe sukkel kun je dan zijn. ik heb trouwens ook al eens gezien dat iemand verschrikkelijk zat te duwen om de usb kabel in de laptop te krijgen. Gewoon ook echt kracht zetten had die de usb gewoon verkeerd om :S en gewoon volle kracht zetten?? snap je m nog nog. hoe dom kun je wezen. sommige mensen zijn ook gewoon echt niet zuinig op hun spullen (terwijl het toch niet iets v/h goedkoopste is)
Citaat van William op 6 april 2010, 18:53Hahaha
@ Tom nee maar er zijn wel mensen die hun PC brengen om er Avast er op te laten zetten. Kom op zeg, dat is toch niet zo moeilijk. -,-
Hahaha
@ Tom nee maar er zijn wel mensen die hun PC brengen om er Avast er op te laten zetten. Kom op zeg, dat is toch niet zo moeilijk. -,-
Citaat van Tom op 6 april 2010, 19:22't Zal je verbazen. Er zijn nog veel erger dingen. Ik heb wel eens de vraag gekregen wat internet is. Toen ik 't uitlegde snapten ze ineens dat het over "dat icoontje op het startschermpje wat al die www dingetjes opriep" ging. Nog steeds niet goed, maar ach...
't Zal je verbazen. Er zijn nog veel erger dingen. Ik heb wel eens de vraag gekregen wat internet is. Toen ik 't uitlegde snapten ze ineens dat het over "dat icoontje op het startschermpje wat al die www dingetjes opriep" ging. Nog steeds niet goed, maar ach...
Citaat van Tom op 6 april 2010, 20:41Hahaha, dat doet me denken aan een college wat ik laatst had... Toen was er zo'n vrouwelijke dokter die wat aan moest wijzen op 't projectiescherm en ze kon de laserpointer niet vinden. Iemand uit de zaal zei dat ze het met de muis moest proberen en vervolgens richtte ze de muis op het bord en klikte met de linkermuisknop, verbaasd kijkend dat er geen laserstraaltje uit kwam.
Hahaha, dat doet me denken aan een college wat ik laatst had... Toen was er zo'n vrouwelijke dokter die wat aan moest wijzen op 't projectiescherm en ze kon de laserpointer niet vinden. Iemand uit de zaal zei dat ze het met de muis moest proberen en vervolgens richtte ze de muis op het bord en klikte met de linkermuisknop, verbaasd kijkend dat er geen laserstraaltje uit kwam.
Citaat van William op 6 april 2010, 20:50Ik onderhoud mijn pc ook niet echt alleen iedere zondag een virus scan voor de rest gooi ik heb om het half jaar helemaal leeg omdat ik er altijd een troep van maak. Pc mishandelen doe ik wel eens als me beeld flikkert dan geef ik een klap tegen de zijkant me scherm en hij doet het weer
Ik onderhoud mijn pc ook niet echt alleen iedere zondag een virus scan voor de rest gooi ik heb om het half jaar helemaal leeg omdat ik er altijd een troep van maak. Pc mishandelen doe ik wel eens als me beeld flikkert dan geef ik een klap tegen de zijkant me scherm en hij doet het weer
Citaat van William op 6 april 2010, 21:03T is ook wel goed om je PC een keer in de week schoon te maken, virus scan enz enz. Anders wordt het zo'n zootje. Je wilt niet weten hoe ik me PC altijd netjes houd.
Heb ALLE foto's in de map afbeeldingen staan, alle text/word bestandjes in de map documenten, ongebruikte dingen verwijder ik gelijk. Volgens mij doet bijna niemand dat.
Heb net Windows reinstall uitgevoerd om weer met een 'schone lij' te beginnen. Nog een voorbeeld.
headsh0t
T is ook wel goed om je PC een keer in de week schoon te maken, virus scan enz enz. Anders wordt het zo'n zootje. Je wilt niet weten hoe ik me PC altijd netjes houd. Heb ALLE foto's in de map afbeeldingen staan, alle text/word bestandjes in de map documenten, ongebruikte dingen verwijder ik gelijk. Volgens mij doet bijna niemand dat.
Heb net Windows reinstall uitgevoerd om weer met een 'schone lij' te beginnen. Nog een voorbeeld.
headsh0t
Citaat van Pctje op 6 april 2010, 21:182 dingen zijn bij mij een tering zooi:
De map Downloads bij mijn documenten daar is mijn laad scherm FACKING traag :s (voor de rest istie snel hoor (A). )
En data schijf is een tering zooi (behalve de plek waar mn muziek, fotos (raw), jpegs staan)
2 dingen zijn bij mij een tering zooi:
De map Downloads bij mijn documenten daar is mijn laad scherm FACKING traag :s (voor de rest istie snel hoor (A). )
En data schijf is een tering zooi (behalve de plek waar mn muziek, fotos (raw), jpegs staan)