Café de Download
Citaat van Tom op 5 april 2010, 20:38Het is makkelijk praten achteraf. 't Is heel tragisch en zo, maar ik weet zeker dat ieder van ons hetzelfde had gedaan en die soldaten valt dus helemaal niets te verwijten. Vooral het stukje met de kinderen in die bus vond ik een dom argument, ze moesten erg inzoomen en vertraagd afspelen om enkele witte stipjes te zien, die niemand als kinderen had kunnen herkennen. Maar stel nou dat het heel obvious was geweest dat er kinderen aanwezig waren, ben ik het nog eens met die soldaat: "moeten ze hun kinderen maar niet naar een gebied meebrengen waar gevochten wordt!"
Het is makkelijk praten achteraf. 't Is heel tragisch en zo, maar ik weet zeker dat ieder van ons hetzelfde had gedaan en die soldaten valt dus helemaal niets te verwijten. Vooral het stukje met de kinderen in die bus vond ik een dom argument, ze moesten erg inzoomen en vertraagd afspelen om enkele witte stipjes te zien, die niemand als kinderen had kunnen herkennen. Maar stel nou dat het heel obvious was geweest dat er kinderen aanwezig waren, ben ik het nog eens met die soldaat: "moeten ze hun kinderen maar niet naar een gebied meebrengen waar gevochten wordt!"
Citaat van William op 5 april 2010, 20:52Het komt inderdaad allemaal bruut en wreed over maar voor hetzelfde geld waren het wel rpg's en zou je als piloot zo naar beneden gehaald worden, blijft een moeilijk verhaal.
Het komt inderdaad allemaal bruut en wreed over maar voor hetzelfde geld waren het wel rpg's en zou je als piloot zo naar beneden gehaald worden, blijft een moeilijk verhaal.
Citaat van Duken op 6 april 2010, 06:44Hoe je het ook went of keert, het is gewoon een verkeerd wat deze Amerikanen hebben gedaan. Het is tenslotte een fout die mensen levens kost. Simple as that.
@ Tom voor de Pinschers ...
Die beesten groeien als kool... ik dacht dat ze niet zo groot werden O0
Hoe je het ook went of keert, het is gewoon een verkeerd wat deze Amerikanen hebben gedaan. Het is tenslotte een fout die mensen levens kost. Simple as that.
@ Tom voor de Pinschers ...
Die beesten groeien als kool... ik dacht dat ze niet zo groot werden O0
Citaat van Tom op 6 april 2010, 10:54Ja, 't is foutgegaan, maar 95% van de bevolking had in die situatie hetzelfde gedaan. Stel dat je eerst gaat kijken of het wel echt wapens zijn, dan ben je dood als dat zo is. In de grote meerderheid van de gevallen ben je dus je eigen mensen kwijt en die soldaten zijn getraind om dat te voorkomen.
Ja, 't is foutgegaan, maar 95% van de bevolking had in die situatie hetzelfde gedaan. Stel dat je eerst gaat kijken of het wel echt wapens zijn, dan ben je dood als dat zo is. In de grote meerderheid van de gevallen ben je dus je eigen mensen kwijt en die soldaten zijn getraind om dat te voorkomen.
Citaat van Duken op 6 april 2010, 13:23Jaa jaa jaaa!!! Nieuwe beelden van Duke Nukem Forever
Ondanks de val van 3drealms, zijn er nog altijd mensen (DukeN.NL) die blijven hopen op de terugkeer van Duke Nukem. Vandaag worden deze mensen weer lekker gemaakt met wat nieuwe footage van de game.
http://www.youtube.com/watch?v=5pr3mT2TOo4&feature=player_embedded#
Jaa jaa jaaa!!! Nieuwe beelden van Duke Nukem Forever
Ondanks de val van 3drealms, zijn er nog altijd mensen (DukeN.NL) die blijven hopen op de terugkeer van Duke Nukem. Vandaag worden deze mensen weer lekker gemaakt met wat nieuwe footage van de game.
http://www.youtube.com/watch?v=5pr3mT2TOo4&feature=player_embedded#
Citaat van Zombymario op 6 april 2010, 14:54Komt die dan eindelijk uit?! Man, ik dacht dat die nooit meer uit zou komen.
Komt die dan eindelijk uit?! Man, ik dacht dat die nooit meer uit zou komen.
Citaat van William op 6 april 2010, 16:32Zo, net terug van eerste dag stage lopen bij computerwinkel. Het was echt SUPER en kon veel dingen alleen doen.
Heb me vooral bezig gehouden met computers klaar maken voor klanten, zoals harde schijf vervangen en Windows er op gezet. Drivers, updates installeren. DVD Drive er in gezet. Computers uit dozen gepakt. En nog vanalles.
Heb hele aardige collega's. Ik was veel aan het samenwerken met een andere stage loper, en ging allemaal heel goed. Alleen er was 1 probleempje. Ik was bezig met een laptop instellingen terugzetten via backup, maar toen het bezig was viel de laptop uit omdat het niet op netstroom aangesloten was... Weer aangezet en vervolgens iets beschadigd. Dat wordt morgen me volgende klus....
Nouja anyways, het was echt leuk en ik denk nu al verder te gaan in de ICT.
Gr. headsh0t
Zo, net terug van eerste dag stage lopen bij computerwinkel. Het was echt SUPER en kon veel dingen alleen doen.
Heb me vooral bezig gehouden met computers klaar maken voor klanten, zoals harde schijf vervangen en Windows er op gezet. Drivers, updates installeren. DVD Drive er in gezet. Computers uit dozen gepakt. En nog vanalles. Heb hele aardige collega's. Ik was veel aan het samenwerken met een andere stage loper, en ging allemaal heel goed. Alleen er was 1 probleempje. Ik was bezig met een laptop instellingen terugzetten via backup, maar toen het bezig was viel de laptop uit omdat het niet op netstroom aangesloten was... Weer aangezet en vervolgens iets beschadigd. Dat wordt morgen me volgende klus....
Nouja anyways, het was echt leuk en ik denk nu al verder te gaan in de ICT.
Gr. headsh0t
Citaat van William op 6 april 2010, 16:44Zeker chill al mag je dat op je eerste stage, ik mocht toen alleen maar lijm in potjes doen en koffie zetten.
Zeker chill al mag je dat op je eerste stage, ik mocht toen alleen maar lijm in potjes doen en koffie zetten.