do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 400 of 2.047Volgende

Ikke niet. Door die stomme zomertijd is de klok weer 1 uur naar voren gegaan. Kan ik weer al me systeem weer verzetten en je kan 1 uur minder in je bed liggen. Schandalig!!!  :heelboos:

Ik vind het ook niks, ik begrijp ook niet waarom we uberhout 1x per jaar met de klok terug gaan om daarna weer vooruit te gaan... nutteloos :S

De gedachte achter zomertijd is dat men hierdoor zou kunnen bezuinigen op (elektrische) verlichting :)

Zoals sven al zei:

Mensen worden een bepaald aantal uren na zonsopgang wakker. In de zomer komt de zon echter al zo vroeg op dat het al licht is terwijl de meeste mensen nog slapen. Door de klok te verzetten is het minder lang licht als mensen nog slapen, en blijft het 's avonds (als de mensen wakker zijn) juist langer licht. De gedachte achter zomertijd is dat men hierdoor zou kunnen bezuinigen op (elektrische) verlichting. Het energiebesparende effect van zomertijd is echter omstreden.

Met een kleine toevoeging als sven het niet erg vind ;)

hahaha, nee hoor, ik vind t allemaal prima

google is our friend (en wikipedia ook) :P

Ik vind het nog steeds een stom ding... maar goed we kunnen er weinig aan veranderen.

Nog 7 weekjes Tom. Weet je al welk hondje het word? (Met elke kleur band)

geboortepuppies%20001.JPG

KUT!

Ik was aan het playstationen, men msn stond nog aan, zegt zon vriend via msn tegen me: Snel March Redemption!

Maar dat was dus 33 minuten geleden ofzo, weer niks @ Lockerz.com

@DukeN: Nop, nog niet. Over 4 weken mogen we zeggen welk hondje we niet willen. :P

KUT!

Ik was aan het playstationen, men msn stond nog aan, zegt zon vriend via msn tegen me: Snel March Redemption!

Maar dat was dus 33 minuten geleden ofzo, weer niks [A] Lockerz.com

Lockerz is nep, dat je het weet  O0

We hadden het toch over doelloze vakken? De enige twee vakken die ik vandaag had waren ckv en maatschappijleer :P

VorigePage 400 of 2.047Volgende