Café de Download
Citaat van Zombymario op 28 maart 2010, 08:58Ikke niet. Door die stomme zomertijd is de klok weer 1 uur naar voren gegaan. Kan ik weer al me systeem weer verzetten en je kan 1 uur minder in je bed liggen. Schandalig!!! :heelboos:
Ikke niet. Door die stomme zomertijd is de klok weer 1 uur naar voren gegaan. Kan ik weer al me systeem weer verzetten en je kan 1 uur minder in je bed liggen. Schandalig!!! :heelboos:
Citaat van Duken op 29 maart 2010, 12:33Ik vind het ook niks, ik begrijp ook niet waarom we uberhout 1x per jaar met de klok terug gaan om daarna weer vooruit te gaan... nutteloos :S
Ik vind het ook niks, ik begrijp ook niet waarom we uberhout 1x per jaar met de klok terug gaan om daarna weer vooruit te gaan... nutteloos :S
Citaat van svenholtman op 29 maart 2010, 12:36De gedachte achter zomertijd is dat men hierdoor zou kunnen bezuinigen op (elektrische) verlichting
De gedachte achter zomertijd is dat men hierdoor zou kunnen bezuinigen op (elektrische) verlichting
Citaat van Pctje op 29 maart 2010, 20:24Zoals sven al zei:
Mensen worden een bepaald aantal uren na zonsopgang wakker. In de zomer komt de zon echter al zo vroeg op dat het al licht is terwijl de meeste mensen nog slapen. Door de klok te verzetten is het minder lang licht als mensen nog slapen, en blijft het 's avonds (als de mensen wakker zijn) juist langer licht. De gedachte achter zomertijd is dat men hierdoor zou kunnen bezuinigen op (elektrische) verlichting. Het energiebesparende effect van zomertijd is echter omstreden.
Met een kleine toevoeging als sven het niet erg vind
Zoals sven al zei:
Mensen worden een bepaald aantal uren na zonsopgang wakker. In de zomer komt de zon echter al zo vroeg op dat het al licht is terwijl de meeste mensen nog slapen. Door de klok te verzetten is het minder lang licht als mensen nog slapen, en blijft het 's avonds (als de mensen wakker zijn) juist langer licht. De gedachte achter zomertijd is dat men hierdoor zou kunnen bezuinigen op (elektrische) verlichting. Het energiebesparende effect van zomertijd is echter omstreden.
Met een kleine toevoeging als sven het niet erg vind
Citaat van svenholtman op 29 maart 2010, 21:38hahaha, nee hoor, ik vind t allemaal prima
google is our friend (en wikipedia ook)
hahaha, nee hoor, ik vind t allemaal prima
google is our friend (en wikipedia ook)
Citaat van Duken op 30 maart 2010, 06:40Ik vind het nog steeds een stom ding... maar goed we kunnen er weinig aan veranderen.
Nog 7 weekjes Tom. Weet je al welk hondje het word? (Met elke kleur band)
Ik vind het nog steeds een stom ding... maar goed we kunnen er weinig aan veranderen.
Nog 7 weekjes Tom. Weet je al welk hondje het word? (Met elke kleur band)
Citaat van William op 30 maart 2010, 18:59KUT!
Ik was aan het playstationen, men msn stond nog aan, zegt zon vriend via msn tegen me: Snel March Redemption!
Maar dat was dus 33 minuten geleden ofzo, weer niks @ Lockerz.com
KUT!
Ik was aan het playstationen, men msn stond nog aan, zegt zon vriend via msn tegen me: Snel March Redemption!
Maar dat was dus 33 minuten geleden ofzo, weer niks @ Lockerz.com
Citaat van Farid. op 30 maart 2010, 19:53KUT!
Maar dat was dus 33 minuten geleden ofzo, weer niks [A] Lockerz.com
Lockerz is nep, dat je het weet O0
KUT!
Maar dat was dus 33 minuten geleden ofzo, weer niks [A] Lockerz.com
Lockerz is nep, dat je het weet O0
Citaat van William op 30 maart 2010, 20:21We hadden het toch over doelloze vakken? De enige twee vakken die ik vandaag had waren ckv en maatschappijleer
We hadden het toch over doelloze vakken? De enige twee vakken die ik vandaag had waren ckv en maatschappijleer