do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 399 of 2.047Volgende

^HAHA

Ik ben een heel klein beetje misselijk. Maar ik krijg ANW & CKV volgend jaar. Maatschappijleer ook denk ik, maar weet ik niet zeker. Ik hou jullie op de hoogte van de doellooste vakken.. xD

De hondjes zijn twee dagen terug geboren. :) 4 reutjes en 4 teefjes, best veel dus. Ze zijn hier te bewonderen:

http://www.duitsepinscher.com/jalbum/album/Foto-album%20O-C%20nest/Week%200/slides/geboortepuppies%20017.html

Leuk :)

Wanneer krijg je er 1tje tom?

Over een week of 8. Ze moeten eerst flink opgroeien.

aaah wat lief  :love: weten jullie al hoe je de hond gat noemen ???

Wie wil er een keer tegen me mario karten op de WII ??? me friendcode is 4167-7671-1479 als je me toevoegt stuur me dan een pm of post hier jou friendcode

We krijgen voor 95% zeker een reu en die heten Omar-Casanova, Obahma-Chief, Olando-Catcher en Outsider-Coss. Roepnamen zijn nog nader te bepalen, volgens mij. Geen idee of we dat zelf doen of dat het van de fokker afkomt. :)

Wie wil er een keer tegen me mario karten op de WII ??? me friendcode is 4167-7671-1479 als je me toevoegt stuur me dan een pm of post hier jou friendcode

Nu ik die nieuwe sturen heb van dealextreme moet ik nog eens mario kart spelen. Mijn friendcode is 1076-2490-0094

Nu ik die nieuwe sturen heb van dealextreme moet ik nog eens mario kart spelen. Mijn friendcode is 1076-2490-0094

Gezellig wat is jou je naam met mario kart mijne is lex, meestal rij ik met me MII op een dolfijn. Nog meer mensen die durven  ;D

mmmm wat een lekker weer. loop heerlijk buiten met de doggy in de zon. jullie liggen vast nog te pitten ;)

:hond:

@dutchspeed, ik had je pm gehad op me duken account. kan je je vraag plaatsen in het request board? dan kan een andere mod het topic voor je unlocken. of je zult tot vanavond moeten wachten. dan zit ik weer achter het pctje ;)

Was erg gezellig gister avond ben alleen een beetje te vroeg wakker geworden  :s

VorigePage 399 of 2.047Volgende