wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 39 of 2.047Volgende

Hey ,

Ik heb ong het zelfde probleem ghad, en dan kunnen ze wel zegge dat er meer zijn , mja , daar he bje niks aan.. , Je bent gwn op die ene persoon en niet op die andere.

Ik weet precies hoe je je voelt ,Farid . Maar die ruzie tussen jou en je 'vriendin' is zo opgelost, ik bedoel ze zou moeten snappen dat je zou liegen over dat je jaloers was . Bedoel , Tis egt vet moeilijk om recht n iemand's gezegt te zegge  , dat je het FOKKING kut vind dat ze met een andere loopt.

Sorry voor grof taal gebruik.

:zwaai: Niels.

dankje Niels  :friends:

Graag gedaan  O0

Dus zit er maar niet zoveel over in , Dat doe ik ook niet !  ;)

Denk gwn aan , Dat je nog zoveel vrienden hebt , waarmee je kunt optrekken.!  O0

Zo denk ik ook!  O0

Zaterdag 'Podium' Discotheek ! Ha! Lekker! Ik vergeet de gene op wie ik ben , en ga lekker na de disco!  :friends:  :proost:

:peace:

Niels.

;D haha, gelijk heb je

Graag gedaan  O0

Dus zit er maar niet zoveel over in , Dat doe ik ook niet !  ;)

Denk gwn aan , Dat je nog zoveel vrienden hebt , waarmee je kunt optrekken.!  O0

Zo denk ik ook!  O0

Zaterdag 'Podium' Discotheek ! Ha! Lekker! Ik vergeet de gene op wie ik ben , en ga lekker na de disco!  :friends:  :proost:

Niels.

daar heb je gelijk aan niels  :goodpost:

Dat zou jij ook moeten doen! :D

Gwn , Probeer het goed te maken , Lukt dat niet ? Doet ze dom ? Dan gwn denken van , Ach mens, dan niet! Voor jouw 10 anderen!  ;)

Zo denk ik dan :dans2:

Niels.

ja zo denk ik ook niels  ;D

maar ik heb gelukkig al een vriendin

Nice!  O0

Ik niet.. :'( Al anderhalf jaar single.. Oké voor half jaartje , leuk single! :D Daarna , Wil je tog wel iemand hebben waarvan jhe kunt houden  ::)

Mjaa, Woohoo Morge 1e les uur vrij! :D  O0

Kan ik wel gebruiken 😐 Moet 6 dagen in de week om half 7 uit :(

Zaterdag weer werken bij Super de Boer  :dans2:

ik ben morgen 10 over 12 uit en heb ma 2 uur wel (1ste uur vervalt)  :irule: :love: ik hou van vroeg uitzijn!

Nice!  O0

Ik niet.. :'( Al anderhalf jaar single.. Oké voor half jaartje , leuk single! :D Daarna , Wil je tog wel iemand hebben waarvan jhe kunt houden  ::)

Mjaa, Woohoo Morge 1e les uur vrij! :D  O0

Kan ik wel gebruiken 😐 Moet 6 dagen in de week om half 7 uit :(

Zaterdag weer werken bij Super de Boer  :dans2:

morge de eerste drie vrij en zaterdag werken

Hahaha, Waar werk je dan?  O0

VorigePage 39 of 2.047Volgende