Café de Download
Citaat van Farid. op 1 april 2008, 20:10ik ben verliefd op een meisje (wij gingen met groepje na disco) en toen kwam er een oude vriend en opeens begon hij het meisje te versieren waar op op ben..nou en toen had ik gelogen omdat ik dus kapot jaloers was en al die kut zooi, en nu is zij en een andere vrienden (die ik ook er goed ken) en hun 2 zijn nu boos omdat ik had gelogen dat ik niet jaloers was
:biggun: :heelboos: :'( en dit is egt niet zo'n ruzie die je zo weer goed maakt...het ene meisje ken ik 4 jaar en op wie ik ben 1 jaar :buck:
ik ben verliefd op een meisje (wij gingen met groepje na disco) en toen kwam er een oude vriend en opeens begon hij het meisje te versieren waar op op ben..nou en toen had ik gelogen omdat ik dus kapot jaloers was en al die kut zooi, en nu is zij en een andere vrienden (die ik ook er goed ken) en hun 2 zijn nu boos omdat ik had gelogen dat ik niet jaloers was :biggun: :heelboos: :'( en dit is egt niet zo'n ruzie die je zo weer goed maakt...het ene meisje ken ik 4 jaar en op wie ik ben 1 jaar :buck:
Citaat van Piet Hein op 1 april 2008, 20:13ik ben verliefd op een meisje (wij gingen met groepje na disco) en toen kwam er een oude vriend en opeens begon hij het meisje te versieren waar op op ben..nou en toen had ik gelogen omdat ik dus kapot jaloers was en al die kut zooi, en nu is zij en een andere vrienden (die ik ook er goed ken) en hun 2 zijn nu boos omdat ik had gelogen dat ik niet jaloers was
ik kan je hier ook niet zo goed mee helpen.
maar ik kan wel zeggen dat ik hier wel wat ervaring mee heb, als het meisje ook verliefd op jou is zal het ook wel snel weer goed komen.
:peace:
ik ben verliefd op een meisje (wij gingen met groepje na disco) en toen kwam er een oude vriend en opeens begon hij het meisje te versieren waar op op ben..nou en toen had ik gelogen omdat ik dus kapot jaloers was en al die kut zooi, en nu is zij en een andere vrienden (die ik ook er goed ken) en hun 2 zijn nu boos omdat ik had gelogen dat ik niet jaloers was
maar ik kan wel zeggen dat ik hier wel wat ervaring mee heb, als het meisje ook verliefd op jou is zal het ook wel snel weer goed komen.
Citaat van Farid. op 1 april 2008, 20:14ik ben verliefd op een meisje (wij gingen met groepje na disco) en toen kwam er een oude vriend en opeens begon hij het meisje te versieren waar op op ben..nou en toen had ik gelogen omdat ik dus kapot jaloers was en al die kut zooi, en nu is zij en een andere vrienden (die ik ook er goed ken) en hun 2 zijn nu boos omdat ik had gelogen dat ik niet jaloers was
ALS....kleine kans
ik ben verliefd op een meisje (wij gingen met groepje na disco) en toen kwam er een oude vriend en opeens begon hij het meisje te versieren waar op op ben..nou en toen had ik gelogen omdat ik dus kapot jaloers was en al die kut zooi, en nu is zij en een andere vrienden (die ik ook er goed ken) en hun 2 zijn nu boos omdat ik had gelogen dat ik niet jaloers was
ALS....kleine kans
Citaat van Farid. op 2 april 2008, 13:00klinkt misschien grof.
maar als je meisje niet op jou is. dan zijn er nog vele andere
jij denkt echt te makkelijk hea :-[
EDIT:
Wiet je hebt helemaal gelijk, als zij zo wilt doen dan laat ik haar :'( :heelboos: ze zit me nu helemaal op te fokken
:heelboos:
klinkt misschien grof.
EDIT:
Wiet je hebt helemaal gelijk, als zij zo wilt doen dan laat ik haar :'( :heelboos: ze zit me nu helemaal op te fokken :heelboos:
Citaat van Piet Hein op 2 april 2008, 14:09klinkt misschien grof.
EDIT:
Wiet je hebt helemaal gelijk, als zij zo wilt doen dan laat ik haar :'( :heelboos: ze zit me nu helemaal op te fokken
klinkt misschien grof.
EDIT:
Citaat van William op 2 april 2008, 14:17Hey ,
Ik heb ong het zelfde probleem ghad, en dan kunnen ze wel zegge dat er meer zijn , mja , daar he bje niks aan.. , Je bent gwn op die ene persoon en niet op die andere.
Ik weet precies hoe je je voelt ,Farid . Maar die ruzie tussen jou en je 'vriendin' is zo opgelost, ik bedoel ze zou moeten snappen dat je zou liegen over dat je jaloers was . Bedoel , Tis egt vet moeilijk om recht n iemand's gezegt te zegge , dat je het FOKKING kut vind dat ze met een andere loopt.
Sorry voor grof taal gebruik.
:zwaai: Niels.
Hey ,
Ik heb ong het zelfde probleem ghad, en dan kunnen ze wel zegge dat er meer zijn , mja , daar he bje niks aan.. , Je bent gwn op die ene persoon en niet op die andere.
Ik weet precies hoe je je voelt ,Farid . Maar die ruzie tussen jou en je 'vriendin' is zo opgelost, ik bedoel ze zou moeten snappen dat je zou liegen over dat je jaloers was . Bedoel , Tis egt vet moeilijk om recht n iemand's gezegt te zegge , dat je het FOKKING kut vind dat ze met een andere loopt.
Sorry voor grof taal gebruik.
:zwaai: Niels.