do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 363 of 2.047Volgende

Weet jij wat substance P is dan? ;)

Nee dat niet, maar snapte het wel.

Die man had 5 jaar lang trappen gehad en daardoor voelt hij de pijn bijna niet meer. teminste bij andere mensen is dat 80% ofzo en hij had maar 10%..

komt redelijk in de richting toch? ;)

[A] latinbabe. Wat is je schoenmaat :P

Dude, als je haar zo leuk vindt waarom vraag je haar msn niet en praat je verder over schoenmaten, en misschien wordt het nog eens wat.... O0

[A] latinbabe. Wat is je schoenmaat :P

Dude, als je haar zo leuk vindt waarom vraag je haar msn niet en praat je verder over schoenmaten, en misschien wordt het nog eens wat.... O0

*Leest de berichten en denkt meteen aan voet-fetisj (tja, puber he.....)*

Grapje

Maare zitten mensen hier ook uit te kijken naar de vakantie. Ikke wel. Heb nu een toets week en ben dan wel aan vakantie als ik het klaar hen. Ugh!5 hoofdstukken voor wiskunde leren.  :s

Ik ben blij dat mijn school niet aan toetsweken doet.

Mijn toetsweek heb ik pas 3 weken na de vakantie,

En zelf heb ik ook erg zin in de vakantie, zie er al een hele tijd naar uit om weer naar Duitsland te gaan om te snowboarden.

VXL.

Had deze 3 dagen toetsen, Maatschappijleer, Wiskunde, en Natuur/scheikunde.

Waren een makkie  O0

Geen vakantie voor mij helaas. Nog 12,5 week en dan heb ik meivakantie. :)

Ben nu een beetje met de stethoscoop in de weer en 't is best wel leuk. Kan zelfs de hele systole horen, wat inhoudt dat ik kan horen dat de aortaklep opengaat, het bloed erdoorheen komt en de klep weer sluit. Best grappig als je zoiets hoort. Als je dat ding dan ergens anders op je borst zet, kun je weer andere geluiden horen en ook de ademhaling en zo. En maag/darmgeluiden, ook erg prettig. :P

Ben benieuwd wat je hoort? Is het te beschrijven :P?

Nee, ik kan het je wel laten horen. ;)

http://www.stethographics.com/ihs/dutch01/index.htm

Daar staat alles, inclusief alle mogelijke abnormaliteiten. Voor mij is een deel ook leerstof voor vrijdag trouwens. :)

VorigePage 363 of 2.047Volgende