Café de Download
Citaat van Marciej123 op 17 februari 2010, 12:23Nee dat niet, maar snapte het wel.
Die man had 5 jaar lang trappen gehad en daardoor voelt hij de pijn bijna niet meer. teminste bij andere mensen is dat 80% ofzo en hij had maar 10%..
komt redelijk in de richting toch?
Nee dat niet, maar snapte het wel.
Die man had 5 jaar lang trappen gehad en daardoor voelt hij de pijn bijna niet meer. teminste bij andere mensen is dat 80% ofzo en hij had maar 10%..
komt redelijk in de richting toch?
Citaat van Farid. op 17 februari 2010, 15:06[A] latinbabe. Wat is je schoenmaat
Dude, als je haar zo leuk vindt waarom vraag je haar msn niet en praat je verder over schoenmaten, en misschien wordt het nog eens wat.... O0
[A] latinbabe. Wat is je schoenmaat
Dude, als je haar zo leuk vindt waarom vraag je haar msn niet en praat je verder over schoenmaten, en misschien wordt het nog eens wat.... O0
Citaat van Zombymario op 17 februari 2010, 15:13[A] latinbabe. Wat is je schoenmaat
*Leest de berichten en denkt meteen aan voet-fetisj (tja, puber he.....)*
Grapje
Maare zitten mensen hier ook uit te kijken naar de vakantie. Ikke wel. Heb nu een toets week en ben dan wel aan vakantie als ik het klaar hen. Ugh!5 hoofdstukken voor wiskunde leren. :s
[A] latinbabe. Wat is je schoenmaat
*Leest de berichten en denkt meteen aan voet-fetisj (tja, puber he.....)*
Grapje
Maare zitten mensen hier ook uit te kijken naar de vakantie. Ikke wel. Heb nu een toets week en ben dan wel aan vakantie als ik het klaar hen. Ugh!5 hoofdstukken voor wiskunde leren. :s
Citaat van VXL op 17 februari 2010, 15:58Mijn toetsweek heb ik pas 3 weken na de vakantie,
En zelf heb ik ook erg zin in de vakantie, zie er al een hele tijd naar uit om weer naar Duitsland te gaan om te snowboarden.
VXL.
Mijn toetsweek heb ik pas 3 weken na de vakantie,
En zelf heb ik ook erg zin in de vakantie, zie er al een hele tijd naar uit om weer naar Duitsland te gaan om te snowboarden.
VXL.
Citaat van Farid. op 17 februari 2010, 16:24Had deze 3 dagen toetsen, Maatschappijleer, Wiskunde, en Natuur/scheikunde.
Waren een makkie O0
Had deze 3 dagen toetsen, Maatschappijleer, Wiskunde, en Natuur/scheikunde.
Waren een makkie O0
Citaat van Tom op 17 februari 2010, 16:31Geen vakantie voor mij helaas. Nog 12,5 week en dan heb ik meivakantie.
Ben nu een beetje met de stethoscoop in de weer en 't is best wel leuk. Kan zelfs de hele systole horen, wat inhoudt dat ik kan horen dat de aortaklep opengaat, het bloed erdoorheen komt en de klep weer sluit. Best grappig als je zoiets hoort. Als je dat ding dan ergens anders op je borst zet, kun je weer andere geluiden horen en ook de ademhaling en zo. En maag/darmgeluiden, ook erg prettig.
Geen vakantie voor mij helaas. Nog 12,5 week en dan heb ik meivakantie.
Ben nu een beetje met de stethoscoop in de weer en 't is best wel leuk. Kan zelfs de hele systole horen, wat inhoudt dat ik kan horen dat de aortaklep opengaat, het bloed erdoorheen komt en de klep weer sluit. Best grappig als je zoiets hoort. Als je dat ding dan ergens anders op je borst zet, kun je weer andere geluiden horen en ook de ademhaling en zo. En maag/darmgeluiden, ook erg prettig.
Citaat van Tom op 17 februari 2010, 17:14Nee, ik kan het je wel laten horen.
http://www.stethographics.com/ihs/dutch01/index.htm
Daar staat alles, inclusief alle mogelijke abnormaliteiten. Voor mij is een deel ook leerstof voor vrijdag trouwens.
Nee, ik kan het je wel laten horen.
http://www.stethographics.com/ihs/dutch01/index.htm
Daar staat alles, inclusief alle mogelijke abnormaliteiten. Voor mij is een deel ook leerstof voor vrijdag trouwens.