Café de Download
Citaat van Marciej123 op 16 februari 2010, 17:39Heel nice magazine hoor! O0
[A] latinbabe. Wat is je schoenmaat
Heel nice magazine hoor! O0
[A] latinbabe. Wat is je schoenmaat
Citaat van William op 16 februari 2010, 17:42hou toch is op
owwja als je t niet kun lezen moet je het in kladblok plakken O0
en ik vind het magazine heel mooi geworden
hou toch is op
owwja als je t niet kun lezen moet je het in kladblok plakken O0
en ik vind het magazine heel mooi geworden
Citaat van William op 16 februari 2010, 20:46Zeau, carnaval is officieel afgelopen :'( Volgend jaar weer, ik was vandaag de weg kwijt
Ik had geen idee waar ik liep. Ben toch thuisgekomen, gelukkig dan. hehe.
Zeau, carnaval is officieel afgelopen :'( Volgend jaar weer, ik was vandaag de weg kwijt Ik had geen idee waar ik liep. Ben toch thuisgekomen, gelukkig dan. hehe.
Citaat van Duken op 16 februari 2010, 21:15cancan, vergeet niet dat het ook verstandig is om wel eens nuchter door het leven te gaan he
Hehe maar carnaval is er ook wel het feest voor O0
cancan, vergeet niet dat het ook verstandig is om wel eens nuchter door het leven te gaan he
Hehe maar carnaval is er ook wel het feest voor O0
Citaat van Demo op 17 februari 2010, 07:12Morge doe mij maar een Muntthee voor onderweg DukeN!
DukeN geef Muntthee.
LatinBabe accepteerd en zegt doei.
Morge doe mij maar een Muntthee voor onderweg DukeN!
DukeN geef Muntthee.
LatinBabe accepteerd en zegt doei.
Citaat van Marciej123 op 17 februari 2010, 08:46Barman, Bakkie pleur voor mij
Barman, Bakkie pleur voor mij
Citaat van William op 17 februari 2010, 11:07Net een gaatje laten opvullen bij de tandarts. Het linker gedeelte van me gezicht is helemaal gevoelloos.
Net een gaatje laten opvullen bij de tandarts. Het linker gedeelte van me gezicht is helemaal gevoelloos.
Citaat van Duken op 17 februari 2010, 11:51Alleen kijken als je echte sterke ballen hebt....
Je vrijwillig in je ballen laten trappen is al vrij opmerkelijk. Daarbij ook nog eens een poging doen dat recordbrekend hard te laten doen door een Amerikaanse worstelaar is krankzinnig. Maar hé, alles voor de wetenschap.
Alleen kijken als je echte sterke ballen hebt....
Je vrijwillig in je ballen laten trappen is al vrij opmerkelijk. Daarbij ook nog eens een poging doen dat recordbrekend hard te laten doen door een Amerikaanse worstelaar is krankzinnig. Maar hé, alles voor de wetenschap.
Citaat van Marciej123 op 17 februari 2010, 12:04Wajooooooooo, Opzich de theorie die er gezegd wordt, zou wel kunnen kloppen, Maar Ouch, Wat zou dat zeer doen bij de mannelijke duken members
Wajooooooooo, Opzich de theorie die er gezegd wordt, zou wel kunnen kloppen, Maar Ouch, Wat zou dat zeer doen bij de mannelijke duken members