Café de Download
Citaat van Tom op 2 februari 2010, 18:30Euh, foto? Ik kan het ff zo snel niet plaatsen.
Waar moeten we aan denken? Een soort Golden Retreiver/Labrador-achtig type?
Euh, foto? Ik kan het ff zo snel niet plaatsen. Waar moeten we aan denken? Een soort Golden Retreiver/Labrador-achtig type?
Citaat van William op 2 februari 2010, 18:33Ah, lekker onhandig
Denk aan een golden retreiver met bruin haar. Ik weet ook bijna zeker dat dat het dominante ras is (of hoe dat ook heet). Zal het wel een keer navragen.
Ah, lekker onhandig Denk aan een golden retreiver met bruin haar. Ik weet ook bijna zeker dat dat het dominante ras is (of hoe dat ook heet). Zal het wel een keer navragen.
Citaat van William op 2 februari 2010, 18:51Ja, is nogal moeilijk te zeggen. Moet echt een keer foto's maken
Maar die hond komt me bekend voor, gebruiken ze die niet op verboden terreinen net als labradors?
Ja, is nogal moeilijk te zeggen. Moet echt een keer foto's maken
Maar die hond komt me bekend voor, gebruiken ze die niet op verboden terreinen net als labradors?
Citaat van Tom op 2 februari 2010, 18:56Labradors niet echt, ze gebruiken altijd Dobermanns of andere Pinschers. Maar ja, daar stamt die Duitse Pinscher vanaf, dus wat dat betreft... Het is ook een waakhond, alleen een kleine variant ervan.
Labradors niet echt, ze gebruiken altijd Dobermanns of andere Pinschers. Maar ja, daar stamt die Duitse Pinscher vanaf, dus wat dat betreft... Het is ook een waakhond, alleen een kleine variant ervan.
Citaat van Tom op 2 februari 2010, 19:01Anyway, de moeder is net drachtig (19 januari), dus als we in aanmerking komen dan wordt 't natuurlijk een pup.
Het ligt er een beetje aan of wij de hond zien zitten en de fokker ons en of de wachtlijst nog niet vol is. Zondag gaan we het zien.
Anyway, de moeder is net drachtig (19 januari), dus als we in aanmerking komen dan wordt 't natuurlijk een pup.
Het ligt er een beetje aan of wij de hond zien zitten en de fokker ons en of de wachtlijst nog niet vol is. Zondag gaan we het zien.
Citaat van Marciej123 op 2 februari 2010, 21:54Krijg net de naaktfoto's van iemand uit mijn klas doorgemaild
Krijg net de naaktfoto's van iemand uit mijn klas doorgemaild
Citaat van William op 2 februari 2010, 22:02Meteen verwijderen, krijg je alleen maar gezeik mee. Was bij ons ook, iedereen die die foto's had werd erbij gelapt!!!
Meteen verwijderen, krijg je alleen maar gezeik mee. Was bij ons ook, iedereen die die foto's had werd erbij gelapt!!!
Citaat van Marciej123 op 2 februari 2010, 22:04Hoezo dan, Als zij ze doorstuurt
Hoezo dan, Als zij ze doorstuurt