Café de Download
Citaat van Tom op 2 februari 2010, 14:21Helaas, ik heb hier geen Flash Player of ik kan om een andere reden geen YouTube bekijken. Gefeliciteerd met Jurgen trouwens, hij is nu 11 maanden en 5 minuten volgens je profiel.
Anyway, de moeder is net drachtig (19 januari), dus als we in aanmerking komen dan wordt 't natuurlijk een pup.
Het ligt er een beetje aan of wij de hond zien zitten en de fokker ons en of de wachtlijst nog niet vol is. Zondag gaan we het zien.
Helaas, ik heb hier geen Flash Player of ik kan om een andere reden geen YouTube bekijken. Gefeliciteerd met Jurgen trouwens, hij is nu 11 maanden en 5 minuten volgens je profiel.
Anyway, de moeder is net drachtig (19 januari), dus als we in aanmerking komen dan wordt 't natuurlijk een pup. Het ligt er een beetje aan of wij de hond zien zitten en de fokker ons en of de wachtlijst nog niet vol is. Zondag gaan we het zien.
Citaat van Duken op 2 februari 2010, 14:26Actief is ze zeker.... heel actief. Echt een super beestje en heel lief.
Maar hou ons op de hoogte Tom, ik ben benieuwd!
edit: Je kan niet op Youtube maar wel op duken.nl? :-[
Actief is ze zeker.... heel actief. Echt een super beestje en heel lief.
Maar hou ons op de hoogte Tom, ik ben benieuwd!
edit: Je kan niet op Youtube maar wel op duken.nl? :-[
Citaat van Tom op 2 februari 2010, 14:29Ik kan wel op YouTube, maar de video's laden niet door een chronisch Adobe FlashPlayer tekort. Helaas kan ik hem ook niet installeren, want ik heb het Admin password niet en ik kan mezelf ook nergens extra rechten toekennen of dat via een omweg doen.
Ik kijk straks thuis wel even.
Ik kan wel op YouTube, maar de video's laden niet door een chronisch Adobe FlashPlayer tekort. Helaas kan ik hem ook niet installeren, want ik heb het Admin password niet en ik kan mezelf ook nergens extra rechten toekennen of dat via een omweg doen. Ik kijk straks thuis wel even.
Citaat van William op 2 februari 2010, 14:32zo das streng beveiligd ×.×
bij ons hadden we binnen 30 sec de code van het draadloze netwerk en we hadden ook een manier gevonden om van alles te installeren.
zo das streng beveiligd ×.×
bij ons hadden we binnen 30 sec de code van het draadloze netwerk en we hadden ook een manier gevonden om van alles te installeren.
Citaat van Tom op 2 februari 2010, 17:50Niet zozeer streng beveiligd, goed beveiligd. Ik kan gewoon op alle sites, niets is geblokkeerd.
Niet zozeer streng beveiligd, goed beveiligd. Ik kan gewoon op alle sites, niets is geblokkeerd.
Citaat van William op 2 februari 2010, 17:54Streetview linkje kun je rechtsboven maken, zou ik trouwens nooit doen
Mooi hondje, zou hem wel willen koppelen aan onze hond
Maar ben bang dat die van ons een jaartje of 12 te oud is.
Streetview linkje kun je rechtsboven maken, zou ik trouwens nooit doen Mooi hondje, zou hem wel willen koppelen aan onze hond
Maar ben bang dat die van ons een jaartje of 12 te oud is.
Citaat van Farid. op 2 februari 2010, 17:56Ik kan wel op YouTube, maar de video's laden niet door een chronisch Adobe FlashPlayer tekort. Helaas kan ik hem ook niet installeren, want ik heb het Admin password niet en ik kan mezelf ook nergens extra rechten toekennen of dat via een omweg doen.
Hebben wij ook op school. Wel een beetje dom want we kunnen wel filmpjes van bijv. video.google bekijken :geheim:
Ik kan wel op YouTube, maar de video's laden niet door een chronisch Adobe FlashPlayer tekort. Helaas kan ik hem ook niet installeren, want ik heb het Admin password niet en ik kan mezelf ook nergens extra rechten toekennen of dat via een omweg doen.
Hebben wij ook op school. Wel een beetje dom want we kunnen wel filmpjes van bijv. video.google bekijken :geheim:
Citaat van William op 2 februari 2010, 18:22Een kruising tussen een aantal honden, weet niet precies welke. Het is een wat grotere hond met langere bruine haren. Heel erg zacht en heeft een aardig groot spits neusje.
Een kruising tussen een aantal honden, weet niet precies welke. Het is een wat grotere hond met langere bruine haren. Heel erg zacht en heeft een aardig groot spits neusje.