do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 315 of 2.047Volgende

nou wat je leuk noemt  :s

Gisteren was het fietsen niet te doen. Er was geen sneeuw geruimd en het was spekglad.

Heb de helft met de fiets aan de hand gelopen. Was een kwartier te laat. Maar dat gaf niks gelukkig.

Vandaag was het wel te doen.

Iemand behoefte aan schokkend nieuws?

Als je binnenkort naar Kenia en omstreken gaat kun je beter niet verder lezen!:

Een leraar van mn school ging met z'n vrouw en baby in de vakantie naar Kenia. Toen ze in een tentje 's nachts lagen te slapen hoorden ze ineens geritsel aan het tentdoek. Eerst dachten ze dat het beesten waren maar toen schoten er zaklampen aan en uit. Ineens stemmen en gezichten, toen werd de tent kort en klein gelsagen door de bosjesmannen met messen en stokken, ze wilden geld zien. Die man heeft z'n kaak horizontaal en verticaal gebroken....

Waarschijnlijk heeft niemand het gelezen omdat ik de tekst wit had gemaakt :P

Bij een NZB die ik aan het downloaden ben met GrabIt staat bij "From" T.Kuik@stichtingbrein.nl

Is dit gewoon een grap van de uploader of wat?!

Wat denk je zelf? :P

TILA TEQUILA IS DOOD :o 

:lies:

Haar vriendin/echtgenotE is dood!

Verloofde. Zit er nog tussenin dus. :P

Lol... ik wist niet wie TILA TEQUILA was. Dus even met google images gezocht...

Tila Tequila Masturbating etc...

Nu weet ik weer wie het is ;)

tila_tequila_king_magazine_june_2008_3.jpg

Bij op me school hebben ze nieuwe pc's! Met windows 7. Is voor mij hetzelfde als Vista.

Iemand behoefte aan schokkend nieuws?

Als je binnenkort naar Kenia en omstreken gaat kun je beter niet verder lezen!:

Een leraar van mn school ging met z'n vrouw en baby in de vakantie naar Kenia. Toen ze in een tentje 's nachts lagen te slapen hoorden ze ineens geritsel aan het tentdoek. Eerst dachten ze dat het beesten waren maar toen schoten er zaklampen aan en uit. Ineens stemmen en gezichten, toen werd de tent kort en klein gelsagen door de bosjesmannen met messen en stokken, ze wilden geld zien. Die man heeft z'n kaak horizontaal en verticaal gebroken....

Waarschijnlijk heeft niemand het gelezen omdat ik de tekst wit had gemaakt :P

Bij een NZB die ik aan het downloaden ben met GrabIt staat bij "From" T.Kuik[A]stichtingbrein.nl

Is dit gewoon een grap van de uploader of wat?!

ik had t wel gelezen hoor. en t was idd niet erg fijn om te lezen. T is echt erg wat die is overgekomen

ben vandaag om kwart voor 1 ofzo wakker geworden, terwijl ik om tien voor 11 al op school moest zijn  :s

VorigePage 315 of 2.047Volgende